Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
eluwina
zapomniałem hasła do wykopu, więc piszę z mirkowychwyznań.
i też trochę dlatego że wstyd się przyznać, ale chłop na 26 levlu nigdy dziewczyny nie **********ał
Prosiłbym o jakieś rady gdzie wogle można poznać dziewczynę w dzisiejszych czasach. Nie studiuję (już), studia ukończon, więc odpada. Praca też, bo zdalna. i w dodatku z samymi facetami. i w dodatku głównie z Hindusami i Białorusinami, ale to już drugorzędne bo ja nohomo choć toleruję.
Pasji i hobby żadnych u mnie niet. Typowy piwniczak, czyli 8-17 praca zdalna przy lapku, potem rowerem do sklepu po zakupy, o 18 z powrotem w domu i albo przeglądanie memów albo jakiś meczyk w tv i piwko. Jaki styl życia takowa i sylwetka, więc bez szału choć ulany bardzo nie jestem. Ale sześciopak raczej skrywa się pod tkanką tłuszczową. Ja to też raczej typowy Janusz Pawlacz, nigdy nigdzie nie był (nigdy zagranico), nic nie robił, nie żył. Znajomych nie mam. Czasem z jakimś somsiadem sobie pogadam na klatce i to w sumie tyle.
Moje doświadczenia randkowe: tinder - 4 matche, 2 polubienia -> 3 spotkania w realu a potem ghostin. Szybkie randki - nawet nie opisuje ... Zagadywanie na ulicy, przystanku - żadna nie dzwoniła na policje ale też żadna instagrama nie dała
Gdzie taki zwykły chłopak może szukać szczęścia? raczej kontynuować tinder czy szukać na ulicy, pisać do kobiet z instagrama?
#przegryw #tinder #badoo #randki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #623f7aad9df1c3699452356d
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 6
@AnonimoweMirkoWyznania: Generalnie to masz trochę opcji. Ale każdy sposób na podryw można przypisać do jednej z czterech głównych kategorii podrywu: