Wpis z mikrobloga

@Mystogan: Miernik poziomu paliwa jest bardzo nieprecyzyjny. Następnym razem zatankuj do pełna, wyzeruj licznik kilometrów, zużyj większość paliwa, zatankuj znów do pełna, odczytaj licznik i z tego policz a dla większej dokładności najlepiej zrób tak kilka razy.
@r4do5: przyznam Ci rację, ten miernik zmienia swoje obliczenia bardzo czesto, chyba faktycznie zrobię tak jak mówisz, a czy iść do mechanika z tym czy się wstrzymać póki co? Ile twoim zdanie auto 1.0 54km powinno palić?
@Mystogan: Nie wiem, mi toyota z silnikiem 1.6 110KM powiedzmy w cyklu mieszanym paliła nieco ponad 7l/100km. Jeśli to nie jest typowe stanie w korku cały czas to raczej 7l nie powinno przekraczać.

Jak zmierzysz solidnie i spalanie będzie wychodziło podejrzanie wysokie to na pewno warto wybrać się do mechanika.
@Mystogan: Tylko też nie szedł bym z samym spalaniem do mechanika. Jak wyjdzie ci wysokie spalanie to przyglądaj się pracy mechanizmów swojego samochodu, może uda się zauważyć inne objawy. Po zaparkowaniu wyjdź z samochodu na odpalonym silniku i zobacz jak wygląda dym z rury wydechowej, jak jeździsz to wsł#!$%@? się czy nie słyszysz jakichś podejrzanych dźwięków albo czy nie czujesz nadmiernych wibracji i jeśli coś takiego występuje to kiedy, podczas użycia
@Mystogan: proponuję nie sugerować się w starszych autach wskazaniami pływaka . Zalać do pełna do 3 odbić przejechać 100km i pod ten sam dystrybutor znów zalać do 3 odbić . Na podstawię tego wyniku wtedy dopiero panikować.
@Mystogan sprawdź spalanie po tankowaniu pełnego zbiornika tak jak mówią. Jak wyjdzie duże to jedź gdzieś do elektryka na komputer, być może sonda 1 padnięta, może przepływomierz, map sensor albo dziura w dolocie