Wpis z mikrobloga

Mirki i mirabelki, myślę o zmianie pracy ale lekko strach. Była by to moja 3 praca w przeciągu 12 miesięcy (poprzednia i obecna równo 6 miesięcy ale w jeszcze wcześniejszej 3 lata). Czy bardzo negatywnie będzie to odbierane? Pracuję jako Project Manager (wcześniej QA manual/automat) i kurde czuje, że się nie rozwijam choć tą robotę lubię bardzo. Obecna firma kusiła super nowymi projektami, współpracą z Wielkimi firmami i takie też miała na stronie po czym okazało się, że została tylko 1 (bo reszta to była z 2/3 lata temu) i to jako support gdzie odezwą się raz na miesiąc a inne projekty to gówna w przedziale 12/15k i 2 warte 100k gdzie no nie oszukując się trzeba liczyć każdy grosz. Myślicie, że warto zmieniać pracę? Ekipa imo super, pieniądz jako taki zawsze mógłby być lepszy ale też nie jest źle ale no boli mnie ten brak rozwoju a mam 25 lat więc imo mój prime time.
#pracbaza #praca #pracait #hr #korposwiat #programista15k
  • 9
@Karling: Teraz to już norma, że się zmienia często. Głównie dlatego, że siedząc w jednym miejscu często masz jakieś śmieszne podwyżki, a zmieniając możesz liczyć na zysk pensji rzędu parudziesięciu procent.
To już nie PRL że ktoś 40 lat w jednym zakładzie tyrał, teraz dwa lata w jednej firmie to juz jest dużo.
Oczywiście nie mówię o zawodach typu lekarz czy hydraulik bo tutaj trzeba wyrobić pewną renomę, ale o pracy
@Karling: co innego zmieniać co 1-3 lata, co innego co pół roku. Zajmuję się teraz rekrutacją i patrzy na to każdy kto jest odpowiedzialny za rekrutację. Nie było to narzucone z góry, po prostu każdy ma taką opinię. Jak widzimy typa, który siedział gdzieś 3 miesiące i zmienia pracę to można pogadać zobaczyć czemu. Jak widzimy takiego co nie potrafi wysiedzieć w jednej rok i zmienia jedną za drugą to odpuszczamy.