Wpis z mikrobloga

@Media_Expert nadal podtrzymuje swoje stanowisko przy rękojmi uszkodzenia mechanicznego powstałego w serwisie. Serwis nie stwierdził zgłaszanej usterki więc sprzedawca nie może spełnić mojego zadania wymiany. Ten sam sprzedawca który widział tego laptopa po powrocie i zrobił dokładny opis gdzie znajduje się miejsce wyłamania ramki od matrycy. @Media_Expert nie respektuję prawa Polskiego, przy drugiej rękojmi sprzedawca nie może proponować naprawy. Śmierdzi to wałem na kilometr, kiedy sprzedawca usłyszał słowo klucz "wymiana" to zaczął robić fikołki i musi wysłać na analizę do serwisu uszkodzenie które widać gołym okiem. Bardzo dziwne ze serwis nie chciał wziąć na siebie odpowiedzialności? Kiedy człowiek wykazuje się znajomością prawa to personel wchodzi na wyższy level i załącza się chamstwo. Czytając opinie to każdy oddział media expert ma takie samo podejście, czyli przykaz musi iść z góry. Sprawa trafiła do UOKiK gdzie wyjaśniono mi że sytuacja jest prosta do rozwiązania ponieważ naruszacie prawo w wielu kwestiach. Wy to chyba lubicie, co? Omijajcie ten sklep szerokim łukiem. Polecam rtv euro agd, miła obsługa i brak problemów z reklamacją.
#mediaexpert #afera #komputery #mediaexpertcwel #agd #laptopy #zalesie #prawo #pcmasterrace
  • 8
  • Odpowiedz
Polecam rtv euro agd, miła obsługa i brak problemów z reklamacją.


@tonysanger: nie polecam euro. Robią pod górkę, np. jak kupisz online z odbiorem w sklepie i chcesz odstąpić to i tak musisz odesłać do centrali, nie możesz oddać w sklepie w którym kupiłeś.

Ale ME i jego spółki córki jak Electro to niemniejsza patola. Typowe PL...
  • Odpowiedz
@tonysanger: media ekspert to rsk. Z telefonem miałem kiedyś też przeboje, to babka mi zaczęła wmawiać że nie mam prawa do rękojmi a opinie z serwisów były czystym kłamstwem. Nigdy więcej
  • Odpowiedz
@majk3l: Ja zostałem dobrze obsłużony, chciałem kupić telewizor o pewnych parametrach, młody sprzedawca uczciwie powiedział że mają taki ale jest powystawowy i óglnie on niepoleca bo może w każdej chwili się zepsuć. Polecił mi podobny model który spełnił moje oczekiwania i działa jak nowy już czwarty rok. Razem z telewizorem kupiłem ps4 które po wyjęciu z pudełka nie chciało się uruchomić. W ten sam dzień wymienili mi ps4 na nowe
  • Odpowiedz
mi wmawiał ze gwarancja jest korzystniejsza dla klienta


@tonysanger: to wmawiają wszędzie, to samo miałem przy zgłoszeniu z rękojmi awarii dużego sprzętu AGD, jeszcze mnie straszyli że z rękojmi to jeszcze raz będę musiał przyjeżdżać. Nic nie musiałem, tego samego dnia poszło zgłoszenie do serwisu producenta. Dzień po "naprawie" #!$%@?ło się to samo. To poszło odstąpienie od umowy na postawie 560 KC, sklep jest w dupie zostały mu 2 dni na
  • Odpowiedz