Wpis z mikrobloga

@raven_raven: raczej chodziło mi o rozwój metra, a nie o rozwój ulic, jednak na zdjęciu nie ma ani tego, ani tamtego, więc tym bardziej jest to "beznadziejne".

W Warszawie znowu byłem i pracowałem w delegacji, w USA niestety nie :P

W Paryżu masz niesamowicie rozwinięte metro, w Amsterdamie również - włączając w to, że jedna linia metra raz jest podziemną, raz nadziemią. Przy okazji mają też linie tramwajowe i autobusowe -
  • Odpowiedz
#!$%@?, wiedziałem, że ktoś wyjedzie z przykładem nowego jorku xDD. Faktycznie, zajebiście powszechne rozwiązanie xD


@wellwellwell: #!$%@? palancie, spojrzyj na dowolne #!$%@? miasto w Europie i zobacz, że wszędzie są parki i tereny zielone rozmieszczone w mieście, także w centrach miast. Nawet #!$%@? w #!$%@? Warszawie w centrum miasta masz #!$%@?ście wielkie Pole Mokotowskie, ale jakiś #!$%@? pajac wyśmiewa urbanistykę, bo jest #!$%@? niewyedukowanym dzbanem.
  • Odpowiedz
@stale_prawo: Jak są wieżowce w New York albo Tokyo to ohhh i ahhh, ale wspaniale, ale w Polsce to Betonoza XD
Jak by stały drewniane chaty i pola z kartoflami to byś #!$%@?ł że jaka wiocha, wstyd że stolica, albo że to jakie przedmieścia Moskwy XD
  • Odpowiedz
W Anglii w wielu miastach zwężono główne drogi na rzecz ścieżek rowerowych i zgadnij co ( ͡° ͜ʖ ͡°) korki jeszcze większe niż były i wracają do szerszych ulic, bo nawet służby ratownicze nie mogą przejechać.


@KCPR: w stanach dodawali na autostradach po lika pasow z cenie kilku miliardow (tak, miliardow) i zgadnij co, tak korki sa jeszcze wieksze
  • Odpowiedz
gęstość centrum miasta rośnie, ulice nie stają się szersze (czy jakkolwiek nie zwiększają przepustowości), a metro dalej w dupie - to musi się udać xD


@patrolez: W ostatnich latach kolejne kilkaset tysięcy ludzi zyskało dostęp do metra i w najbliższych latach ta ilość jeszcze się zwiększy. Nie samym metrem jednak żyje człowiek. Powoli, ale jednak powstają linii tramwajowe, a do tego kolej mocno się poprawi w najbliższych latach.
  • Odpowiedz
@KCPR: Wszędzie? Nie wiem jakie są przyczyny, może trzeba ludzi trochę bardziej zachęcać do tego, ale dziwne na przykład ze na tej liście nie ma miast holenderskich prawda? A tam same drogi rowerowe i piesze

Niesamowite
  • Odpowiedz