Wpis z mikrobloga

Mirki, od marca przeprowadzam się do domu, do którego nie dochodza żadne UPC i inne Vectry ni światłowody.
Mogę mieć albo internet mobilny, albo domowy LTE bez limitu z T-Mobile (prędkośc pobierania 60mb/s, wysyłania 6mb/s), ewentualnie Internet domowy NET BOX 400 GB z modemem zewnętrznym z Play, ale to w sumie chyba to samo co internet mobilny.
Lubię grać online na konsoli, oglądamy też Netflixa. Nie znam się na tym, czy możecie coś doradzić?
#internet #internetmobilny
  • 18
@kola9494: LTE to tez internet mobilny i te oferty bez limitu to sciema, zawsze jest lejek np. 100GB miesiecznie, a pozniej transfer spada do 1mb. Jak nie masz podpietej lini telefonicznej ani swiatlowodu do domu to sprawdz czy masz zasieg 5G na jakiejs mapce, jak nie to pozostaje brac mobilniaka co ma najwiecej transferu do wykorzystania na miesic - jak pobierasz gierki i ogladasz netlifxa to 100GB malo
@kola9494: internet domowy lte przy pierwszym użyciu zapamiętuje lokalizację i ustawia ją jako „Dom”. Tylko tam masz do wykorzystania cały limit, więc nie można go przenosić tak jak zwykły mobilny.
@krzywy_kanister: Lepiej od dostawców bezprzewodowego internetu którzy deklarują ze będzie 10mb/s a potem nie ma internetu albo jest 1mb. Na t-mobile mam średnio po 150mb/s. Nie we wszystko sie da grać ale jest lepiej niż u innych dostawców :) j
Musiałeś podpaść mając 1mbps
@sqet: O czym ty mowisz, jakich dostawcow, lokalnych radiowek czy innych operatorow komorkowych? Bzdury opowiadasz, ty masz niby 150mbs (oczywiscie nie caly dzien i nie na tej umowie dla osob prywatnych), ulice dalej bedzie 1mbs... Radiowki moze oferuje mniejsze predkosci ale generalnie sa stabilniejsze.
@RudaBrona
@JaNieRututus
@Kaloryfe
@bez_plomienia
@sqet
@krzywy_kanister