Wpis z mikrobloga

Cześć. Zapraszam stałych widzów do obejrzenia nowego filmu. Mówię w nim o drogach w Polsce z największym natężeniem ruchu.
https://www.wykop.pl/link/6398131/drogi-w-polsce-z-najwiekszym-natezeniem-ruchu/
W filmie oczywiście jest autostrada A2 i A4, Drogi ekspresowe S2, S6, S7 i S8 i kilka jeszcze. @wsinogaszszlaja, @soadfan, @Plutonium, @v-tec, @R2D2_z_Sosnowca, @size, @koszyn, @SzubiDubiDu, @arcypatelniagrozy, @jarezz, @ksab, @Kasiolek, @sztuczny_inteligent, @czarlipe, @valencianista, @sylwester-stallone, @werfogd, @wykoprock, @kibellos, @Itun, @producent_smogu, @ZlodziejBilonownic, @KurczakPozogi, @Nihad_Kantic, @rkadjar, @Ozero, @0macias0, @p98, @wazowskimike, @mozzq, @emdey, @FreszuJestem, @Voobo, @PepeXD, @krystian9330, @tVoreQ, @holpaw, @marek_antoniusz, @gileski, @paqw, @sipcabej, @thomansinho, @szele, @PaprykarzXL, @Jastett, @xolur, @JcL, @rybak_fischermann, @Gorzki_stulejarz, @NoNameNoIdeaNoLife, @Arhfanrum, @michakasta, @Bednarek, @sheep_happens, @galmok, @pravs, @f749348, @jaworiano, @Tino, @KrupnikPL, @SlepyKotekBezNerki, @konradbebenek, @Fighting_Irish, @kubex_to_ja, @matka_boska_w_klapie, @Ezi, @ryj23, @Peyer, @ZycieToMem, @Jachoslaw, @wiesiek84, @NadiaBelgium, @piwoszneofita, @andrzej194, @konrad0, @daloma, @bn1776, @Spajkuss, @no_doctor_needed, @Tagnk, @lockers, @Niesmialo_jezdze_tarpanem, @peradon, @KAROO, @b2_spirit, @PanTroglodytes, @BeziR9FuryX, @elemenTH, @Dziedziel, @dawidz1, @thesc, @pietk4, @hubi_st, @burbon_z_pieczarek, @kryzju, @dobrymuzin, @salet, @ZebrowatyJG, @tomex1909, @Intelekt, @Joxek, @Kmako, @Cobra01984, @6182, @Qdeu, @Wujek_Mosze, @maciejc, @nigdypoalko92, @jgruszka93, @repulsive, @Zawadson, @szalony_jozef, @johni4k, @marek361, @tolstyy00, @dasistfubar, @Kotlet-Schabowy, @gipson_90, @cargt3 @size #autostradypolska #motoryzacja #samochody #ciekawostki #warszawa #trojmiasto #krakow #poznan #slask #wroclaw
  • 16
  • Odpowiedz
@Rusonaldo zaskoczył mnie brak A1 na wysokości Łodzi. W końcu jest to środek kraju, gdzie poza podstawowym ruchem północ-południe, dorzucony jest ciąg Wrocław-Warszawa, plus na pewno jeszcze jakiś ruch aglomeracyjny. Sprawę ratuje chyba tylko osobna odnoga S8 Śląsk-Warszawa
  • Odpowiedz
@Stitch: Nie wiem jak to się dzieje. Za każdym razem Ciebie wpisuję bo pamiętam o Tobie a nie pojawiasz się. To są jakieś czary. Wpiszę w moją listę teraz Ciebie 2 razy żeby nie było.
  • Odpowiedz
@Rusonaldo: Tak z ciekawości, masz może jakieś informacje czy te pomiary natężenia przekładają się w jakiś znaczący sposób na decyzję o budowie dróg? Chodzi mi np. o DK32 (Poznań - Zielona Góra), gdzie ruch w ostatnich latach z moich obserwacji wsrosl bardzo mocno. Kiedyś przeczytałem, że ta droga nigdy nie powstanie, bo byłaby konkurencja dla tej kulczykowej, a to blokują zapisy w umowie. To w ogóle możliwe?
  • Odpowiedz
@Jeesek: Ale tam nie ma aż takiego ruchu żeby wymagało to budowy drogi ekspresowej. Tak pomiary przekładają się na budowę dróg. Np jeszcze parę lat temu nie była planowa S8 na południe od Wrocławia oraz S5 na południowy-zachód od Wrocławia. Teraz te drogi są planowane
  • Odpowiedz
@Jeesek: @Rusonaldo: Na DK32 wystarczy budowa obwodnic (których obecnie nie ma) i będzie git. Kilka niedługo powstanie w ramach programu "100 obwodnic", jednak zabraknie - według mnie - najważniejszej: obwodnicy Kargowej. Ewentualnie można rozważyć przebudowę kilku fragmentów do przekroju 2+1, ale pełnoprawna ekspresówka nigdy nie będzie tam potrzebna, bo już jest S3+A2.
  • Odpowiedz
@Intelekt: To prawda, obwodnicę zrobiłby robotę. Są nawet plany obwodnicy Wolsztyna (w jednym z wariantów nawet połączonej z obwodnicą Rostarzewa) ale takie i to wypływa co 10 lat, a później nic się z tym nie dzieje.
  • Odpowiedz
@przemek6085: Możliwe że pomiar na A1 wyszedł zaniżony, bo ludzie szukali w tym czasie objazdów dla zakorkowanej przebudowy Częstochowa – Tuszyn. Wprawdzie w większości relacji, sensowne objazdy tego remontu wracałały na A1 już przed obwodnicą Łodzi, ale w niektórych relacjach kierowcy mogli wybierać zupełnie inne trasy i w ogóle nie wracać na A1.
  • Odpowiedz