Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam 22 lata i nigdy nie miałem dziewczyny.
Nie czuję się z tego powodu najlepiej. Moi znajomi przechodzili pierwsze związki mając 16 lat, a ja do tej pory nie mam żadnego doświadczenia w relacjach damsko-męskich. Chyba właśnie ten brak doświadczenia i obycia jest najgorszy. Nie umiem wyobrazić siebie w związku, nie mam pojęcia jakby to miało wyglądać. Nie wiem jak ci ludzie się poznają.
Powoli tracę motywację do robienia czegokolwiek, bo jak pomyślę sobie że znowu muszę sam wszystko robić to mi się odechciewa. Kiedyś myślałem, że życie samotnika mi pasuje. Jak wjechało zdalne nauczanie na studiach to szybko zmieniłem zdanie. Znajomości ze szkoły średniej się posypały, przez zdalne nikogo nie poznałem. Teraz chociaż ćwiczenia mamy na uczelni, ale szybko się zorientowałem, że każda dziewczyna w grupie ma już chłopaka. Niektóre wręcz głośno się tym chwalą.
Nie wiem co mam robić, nie mam żadnego punktu zaczepienia. Próbować aplikacje randkowe? Jeździć na siłę po klubach i chlać, mimo że tego nie lubię? Na pewno nie chcę żeby moje życie dalej tak wyglądało.
#rozowepaski #zwiazki #tinder #badoo #samotnosc

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #618e58c453f190000a06c8f3
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 21
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: przede wszystkim wyluzuj masz dopiero 22 lata, więc się zdystansuj. Tak to pro tip to, zainstaluj tindera (chodź do klubów czy co tam wolisz), umawiaj się na spotkania, bez spiny/nadziei na coś więcej i jak dobrze pójdzie to z czasem się wyrobisz i może kogoś poznasz. Bo jak będziesz się tylko użalał nad sobą to nic nie zmienisz.
  • Odpowiedz