Wpis z mikrobloga

Hej, chciałem wrzucić krótkie podsumowanie po kilkunastu dniach po premierze mojej gry Ice Hauler, dzisiaj jest trochę ponad dwa tygodnie od premiery.
Według statystyk grę pobrało 1230 osób na Androida oraz 144 na iOS, moja baza danych pokazuje 954 rekordy, a zapis w niej jest tworzony po ukończeniu tutoriala, także 420 osób pobrało i nie uruchomiło jej albo nie dotarło do końca tutoriala.
Zarobki z gry są na poziomie 50zł... No cóż oczekiwałem trochę więcej tym bardziej że moja poprzednia gra CryptoCoin Inc której już nie ma na sklepie zarobiła sporo ponad 1000zł gdzie na reklamę wydałem grosze jakieś i była powiedzmy sobie sporo gorsza niż ta pod względem technicznym, aktualnie reklama Ice Haulera wyniosła mnie około 500 - 600zł i dziennie wpada około 50 pobrań ale to kropla w morzu.
Jak to się mówi będę miał do portfolio bo raczej nie spodziewam się sensownych zarobków z tej produkcji. Przy okazji niedawno wrzuciłem aktualizacje z menu napraw statku to może jak ktoś jeszcze nie testował to rzuci okiem, link na stronie https://wexgames.uk/
To chyba na tyle :D
#wexgames #gamedev
Wextor - Hej, chciałem wrzucić krótkie podsumowanie po kilkunastu dniach po premierze...

źródło: comment_16311166701gRiS03kUAq2pQNrBarqEF.jpg

Pobierz
  • 13
Zarobki z gry są na poziomie 50zł..


@Wextor:
Burżuazja( ͡° ͜ʖ ͡°), niestety z każdym rokiem pojawia się coraz więcej i więcej gier, mam wrażenie, że będzie w sumie jeszcze gorzej, jeśli nie wpadnie feature na platformie albo nie mamy ogromnego szczęścia lub ogromnej $$ na reklamę, to o zyskach można zapomnieć( ͡° ͜ʖ ͡°). Dla mnie twoja gra wygląda bardzo dobrze, jednakże
@DonislawDev: Dzięki, właśnie na tyle pozycji ile jest w sklepach przebicie się ze swoją jest trudne ale produkując coś przynajmniej ma się jakąkolwiek szanse niż nie produkując nic więc pozostanę przy produkcji a może się przyda pokazać w pracy kiedyś gdzieś jak się będę przyjmować na nowe stanowiska