Wpis z mikrobloga

@AstroBoy:
- portfolio
- modelowanie
- wiedza o topologii
- highpoly -> lowpoly

No i coś, żeby zrobić wrażenie - może światło, teskturowanie z unwrapingiem (chociaż podobno to już przestarzałe). Imo, cokolwiek byleby się sprzedać. x)
@AstroBoy:

- portfolio
- modelowanie
- wiedza o topologii
- highpoly -> lowpoly

No i coś, żeby zrobić wrażenie - może światło, teskturowanie z unwrapingiem (chociaż podobno to już przestarzałe). Imo, cokolwiek byleby się sprzedać. x)

@Colos: No chyba nie
@AstroBoy: tylko rzeźbiarzem nie będziesz na początku, chyba, że jesteś majkel angelo. Od juniorów w gamedevie wymaga się żeby potrafili zrobić poprawnie asset z konceptu.

Wejdź sobie na artstation, obczaj profile juniorów w różnych firmach i będziesz miał rozeznanie.
@AstroBoy: Albo się specjalizujesz albo nie ma co gadać. Najpierw ogólne wykształcenie - wyższa szkoła w branży docelowej. Może być goła grafika może być jakieś specjalistyczne na technicznych uczelniach - nie ma tu większej różnicy tylko to co chcesz robić. Dalej jeśli gamedev to kontakty, gamejamy i praca w sofcie. Uczelnia powinna dać ci pełen dostęp do sortu razem z tutorialami i dostępu do specjalistów.

Umiejętności juniora:
- pakiet 3D używany
@AsymmetricGentleman: Dobra. Mam tablet, nie rajcuje mnie tworzenie broni czy modelowanie aut. Chcę robić postacie, które faktycznie wyglądają i żyją, emanują. C1 angielski mam, umiejetnosci komunikacyjne chyba tez mam dobre, staram sie byc estetyczny. Te ostatnie trzy mozna chyba w rok osiągnąć?
@AstroBoy: Trochę sobie wziąłeś hard modę: charakter design jest najbardziej obleganą dziedziną bo jest ‚najprzyjemniejszy/ciekawszy’ ogólnie do listy co wypisałem trzeba dodać pytania o anatomii, o tworzeniu poprawnych loo pow jako, że ludzi nie interesuje jak zrobisz swój aset do gry ma być przydatny dla animatora więc trzeba znać podstawy animacji: czyli będzie cała jazda z odbijająca się piłką, IK/FK etc itd. I pośród ludzi którzy będą mieli z tobą rozmowę