Wpis z mikrobloga

  • 0
@mpetrumnigrum czyli jeśli teraz po odkręceniu tej końcówki świeca pasuje to próbować założyć nową cewkę i testować?
W takim razie zamowie moduł "tuningowy" jeśli cewka nie pomoże.
Jeszcze pytanie, jak stara cewka może się popsuć? Skuter jeździ aż się nagrzeje (tak mi się wydaje, 10min jazdy i skuter zaczyna tracić moc) a mówisz że ciepło nie ma wpływu na cewkę
czyli jeśli teraz po odkręceniu tej końcówki świeca pasuje to próbować założyć nową cewkę i testować?


@Steiger84: Tak.

Jeszcze pytanie, jak stara cewka może się popsuć? Skuter jeździ aż się nagrzeje (tak mi się wydaje, 10min jazdy i skuter zaczyna tracić moc) a mówisz że ciepło nie ma wpływu na cewkę


Cewka jest montowana po za silnikiem i ciepło nawet w upalne dni nie wpływa na nią negatywnie. W sensie nie
Tak wyglądają moduły, w każdym motocyklu wygląda inaczej ale wdówki są takie same. Nie wiem czym się różni od oryginału. Jeśli tuningowy to pewnie pozwala mu się silnikowi wyżej kręcić.
Poszukaj informacji na temat tych modułów lub innych polecanych na forach peugeota spedcfightera czy jak on się tam nazywa.
@Steiger84: Po pierwsze błędnie zakładasz że każdy zna angielski. Ja jestem tym błędem zakładanym.
Po drógie po co znów wklejasz zdjęcie cewki zapłonowej.
Przecież już kupiłeś jedną.
ta czarna kostka której zdjęcie wkleiłeś TO JEST MODUŁ,
Pomarańczowe z kablem i fajką to cewka zapłonowa. Którą podobno już kupiłeś.
Cewka NIE ODPOWIADA za produkcję prądu ani za rozruch silnika.
OPIS DZIAŁANIA CEWKI.
w bateryjnym układzie zapłonowym silników spalinowych. Uzwojenie pierwotne transformatora zawiera
@Steiger84 Nie wiem co to za rurka musiał bym ją na żywo zobaczyć może wtedy bym wiedział może masz tam blisko filtr powietrza. Nie mam żadnej wiedzy na temat peugeota po prostu podstawy wszędzie są takie same. Ostatnio @Man_of_Gx pisał że będzie przy tym skuterze grzebał jego się o szczegóły pytaj.
@Steiger84: wszystko jest możliwe. To by znaczyło że masz jakiś komputer sterujący który gdzieś widzi błąd może w czujniku temperatury o ile taki masz i np. myśli że skuterowi zimno i daje mu zwiększoną dawkę paliwa co go zalewa. Poszukaj czy masz wtyczkę umożliwiającą podpięcie go pod komputer i czy masz ten komputer. Jeśli tak to przejedź się do mechanika który czyta tobie błędy i będziesz wiedział co wymienić.
@Steiger84: poki co jeszcze nie. Po odpieciu aku przy pomownym zapieciu wtrysk mógł sojie zrobic jakaś procedure uruchomienia w ramch której ustalil np. Nowe zeroee polozenie tps albo cos innego sobie skorygował albo toprzypadek i problem wroci. Jezdzic obserwowac :)
Gx
@Steiger84: ja bym w ogole nie szukal problemow w zaplonie tylko w ukladxie wtrysku -czujniki oeaz zasilania mieszanka. Ale zeby cos wiecej to musialbym przez jakis wtryskowy 2T przejsc osobiscie a nie mialem okazji.
Gx
  • 0
@Man_of_Gx ja właśnie powoli to wykluczam kierując się jedynie logika. Jeśli mówisz że temperatura nie ma nic wspólnego z cewka i oryginalnej nie powinna szkodzić to dziwne że czasami po 2km drogi zdarzy zgasnąć, a potem po 5min odpali i leci kolejne 15km bez problemu