Wpis z mikrobloga

oczywiście że można ale może ktoś ma pomysł i sam bym sobie ogarnął


@Steiger84: Z tego co pamiętam raczej smykałki do mechaniki nie masz.
Ale zawsze możesz odpiąć wężyk od paliwa, łączący zbiornik z wtryskiem i zobaczyć jak szybko leci benzyna. Jeśli leci 1l na 5 min. to nie zapchany wężyk ani filtry w zbiorniku.
Po tym zabiegu weź ze sobą klucze do wykręcania świecy i jak znów padnie silnik to
jeśli padnie silnik to zanim rozkrece siedzisko żeby je ściągnąć to za ten czas zdarzy ostygnąć i odpali znowu


@Steiger84: Sprawdź najpierw dziś jak się mają kabelki do pompy paliwa (o ile taką masz) i jak wyglądają ich połączenia. Jak zgaśnie to wymontuj wężyk z paliwem który dostarcza paliwo do wtrysku i zobacz czy pompa podaje paliwo i czy ma ciśnienie.
Jak wszystko w porządku to wymieniaj to co kupiłeś a
@mpetrumnigrum: Ten 2T na wtrysku jest nieco skomplikowany, toto ma dodmuch powietrza (turbo, Panie) i ponoć często sobie zatyka filtr na wlocie pompy paliwa. Będę miał taką pompę w ręku w tym tygodniu bo kolega też ma problem z tym pomiotem :-) to będę mądrzejszy w temacie.

Gx
Ten 2T na wtrysku jest nieco skomplikowany, toto ma dodmuch powietrza (turbo, Panie) i ponoć często sobie zatyka filtr na wlocie pompy paliwa. Będę miał taką pompę w ręku w tym tygodniu bo kolega też ma problem z tym pomiotem :-) to będę mądrzejszy w temacie

to zapewne miało być do ciebie @Steiger84