Wpis z mikrobloga

@yras8: niech ci udowadniaja ze twoj chod był zły. tak samo baba w castoramie mi z miejsca nie chciala uznac gwearancji na spalona szlifierke katowa bo powiedziała ze produkt byl uzywany niezgodnie z przeznaczeniem. jak ja poprosilem zeby mi udowodnila sposob w jaki ja ja rzekomo uzywalem jednoczesnie grozac pozwem cywilnym za pomowienie przy innych klientach to rura zmiekla. polecam kazdemu, raz placisz za sprzet i juz nigedy nie musisz go
  • Odpowiedz
@yras8: Kupiłeś buty w CCC i się dziwisz, że się rozleciały ( ͡° ͜ʖ ͡°) RPK + rzeczoznawca + pismo podważające zasadność negatywnego rozpatrzenia reklamacji.

Tak jak piszą wyżej - niech Ci udowodnią, że nie umiesz chodzić. Zwłaszcza, że z tego co pamiętam w butach z CCC nie ma instrukcji korzystania i konserwacji, a taki np. New Balance dorzuca ulotkę i są kryci w niektórch przypadkach.

Chociaż
  • Odpowiedz
  • 15
@yras8 niech wskażą gdzie w instrukcji jest słowo jak należy chodzić.
Miałem podobną historię z telewizorem jeszcze kineskopem. Po kilku dniach zauważyłem taką cieniutką linię jakby za szkłem. Poszedłem do sklepu że chce zwrot to otrzymałem od producenta sony, to taka technologia, bo ta linka trzyma jakąś siatkę kineskopa. Więc kazałem wskazać im w instrukcji gdzie jest wzmianka o czyms takim. Więc skoro nie ma to nie miałem jak się zapoznać ze
  • Odpowiedz
@yras8: RPK jako mediator może polecić, możesz zlecić (albo sklep) wybór izbie rzeczoznawców. Na pewno ani Ty ani sklep nie wybierajcie indywidualnie kogoś konkretnego, bo to się zawsze podważa w pierwszej kolejności jako mało wiarygodne.

Nie wiem jak jest teraz, ale jakiś czas temu koszt rzeczoznawcy to było ~50zł i w przypadku uznania Twoich racji to przedsiębiorca pokryje ten koszt.
  • Odpowiedz
@yras8 piszesz list z prośbą o wskazanie gdzie w instrukcji znajduje się punkt informujący do jakiej specyfiki chodzenia te buty się nadają, oraz co wskazuje że to założenie nie było spełnione przez ciebie i w jaki sposób. Jeśli takiego punktu nie ma wnioskujesz o zwrot pieniędzy. List drukujesz, podpisujesz i zanosisz do sklepu.
  • Odpowiedz
@yras8: Moja różowa, która pracuje w ccc mówi, że jeśli ta podeszwa jest pęknięta to powinni Ci przyjąć tą reklamację. "Najczęściej pęknięta podeszwa wynika z wadliwego materiału." Pyta jeszcze ile minęło czasu od daty zakupu do reklamacji.
  • Odpowiedz
To jeśli jest tak jak mówisz, że podeszwa jest pęknięta, a nie zdarta to powinieneś się odwołać od tej decyzji. Najlepiej by było gdybyś przyniósł gotowe pismo odwołania do tego salonu.
  • Odpowiedz
@AveNergal: ale wiesz, że to się dzieje jednym pismem i nie trzeba nic szczególnego robić? Raczej mało kto zarabia 300zł (sic, taką wartość podał OP) czy nawet 150zł w 15 minut, żeby opłaciło się to olać i w zaoszczędzonym czasie zarobić na nowe buty.

A jak zarabia i kupuje buty w CCC to niech kupuje, akcjonariusze muszą na kimś robić kasę.
  • Odpowiedz