Wpis z mikrobloga

CD Projekt dopuścił się do największego oszustwa w historii elektronicznej rozrywki.

- Zabronili recenzowania wersji na konsole przed premierą!
- Kłamali że gra działa niespodziewanie dobrze - wiedząc że działa w maks 20fps na LOW !
- Nie opublikowali minuty rozgrywki z konsol, prócz przygotowanych scenek!
- Wypuszczali specjalne edycje dla konsol, argument ad "gra nie była robiona pod aktualna generacje" idzie do kosza.

Jakim anty konsumenckim bydłem trzeba być, by stawać w obronie korporacji która tak się zachowała?
#cyberpunk2077
Pobierz trejn - CD Projekt dopuścił się do największego oszustwa w historii elektronicznej ro...
źródło: comment_1607702575kHc9PuSOpyA6g8aCv1fX8l.jpg
  • 53
@Exxan: raczej chodzi mi o jej przyjęcie, kwestię jakości itp pozostawiam na bok, samemu przestałem grać jak doszedłem do tej wyspy wikingów, bo mnie nudziło, ale nie można odmówić wieśmakowi 3, że znalazł się na ustach świata.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 87
@stefan8800: ta "dzienna rutyna" wg cedepu to zapętlona ścieżka, gdzie enpec łazi jak po szynie i w ogóle nie reaguje na poczynania gracza. Sami gracze są tego winni, skoro pompowali nudny i oskryptowany Novigrad z W3, bo dali się nabrać na to ile ludzików chodziło po ulicach. To, że chodzili zupełnie bez celu już nie miało znaczenia. Chcecie żyjący świat to odpalcie sobie Stalkera albo nawet Skyrima - tam przynajmniej mieszkańcy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 41
@kipowrot: miały i przede wszystkim reagowały logicznie na gracza, komentując jego zachowanie, reagując agresją, lękiem, irytacją. W Cyberpunku jedyna reakcja to ucieczka w panice, nawet jeśli npc był chwilę wcześniej przykuty do wózka ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co i tak jest krokiem na przód, bo w Wiedźminie poza strażnikami nie reagowali wcale.