Wpis z mikrobloga

@CrystalCastle: Johnyego akurat chyba się w tym roku nie naoglądasz. Był oskarżony, o bicie żony. To jeszcze w Polsce by uszło, bo przecież np taki Dominik Tarczyński, czy były mąż Weroniki Rosati mają się świetnie, ale okazało się, że to jego biła żona, a tego w Polsce konsumenci nie przełkną.
  • Odpowiedz
@van-der-staas: Na obrazku raz na jakiś czas to jest spoko, jakaś tam abstrakcja, ale przez 4 minuty non stop to jest tak zabawne jak nawigacja mówiąca gdzie masz skręcić podczas krótkiej trasy do sklepu :P
  • Odpowiedz
@woligater123: Ja mam w ogóle alergię na tv przez reklamy, to jest takie smutne tracić swój cenny czas na słuchanie głupot które chcą nawciskać przez te 15 min czasem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Radio to samo, reklamy chomików z media expert i maści na świąd w dupie xD
  • Odpowiedz
@CrystalCastle: Też tym rzygam Mirabelko.
Ale prawda jest taka, że w kryzysie rośnie popyt na dobra luksusowe (nie wziąłem danych z dupy), bo bogaci którzy tracą + klasa średnia-wyższa i średnia (ale ta średnia z europy zachodniej czyli lekarze i programiści 15k itp) chce sobie "poprawić humor" po stratach.
I w około jest jeszcze 90% ludzi, którzy walczą o przetrwanie/boją się o jutro. Jednak nie do nich jest kierowany ten ściek
  • Odpowiedz
Ludzie, których stać w tym roku jak i w poprzednich kupią sobie prezenty na święta


@p1p2p3: Zgadza się, ale tu należałoby zadać pytanie czy klienci Apartu należą do tej grupy. Nie zapominajmy, że jest to jednak sieciówka ;-) Inną kwestią jest to, że sama reklama klimatem nie różni się zbyt wiele od poprzednich ich reklam, zmieniła się natomiast - czego Apart chyba nie zauważył - sytuacja, w jakiej wszyscy się obecnie
  • Odpowiedz
Zgadza się, ale tu należałoby zadać pytanie czy klienci Apartu należą do tej grupy. Nie zapominajmy, że jest to jednak sieciówka ;-) Inną kwestią jest to, że sama reklama klimatem nie różni się zbyt wiele od poprzednich ich reklam, zmieniła się natomiast - czego Apart chyba nie zauważył - sytuacja, w jakiej wszyscy się obecnie znaleźliśmy. Wiemy już, że te święta będą inne niż poprzednie, dla wielu skromniejsze z uwagi na problemy
  • Odpowiedz
jakoś nie do końca rozumiem co w opisywaniu słownie widzianego obrazu jest takiego zabawnego.


@DiscoKhan:
Jak dla mnie, to zabawne jest właśnie to, że dopiero przy tym opisie sobie człowiek uświadamia, że w tej reklamie nie dzieje się NIC, a oglądany obraz jest kompletnym bełkotem.
  • Odpowiedz
Tak samo przy wielu innych reklamach?


@DiscoKhan:
Nawet durna reklama proszku do prania, czy maści na hemoroidy opowiada jakąś historię. Historię głupią, naiwną, i słabą, ale mimo wszystko - historię.

A nawet, jeżeli nie historię - to próbują wywołać jakieś emocje u odbiorcy.

I #!$%@?, nie trwają 4 minut!

Ta reklama apartu jest pod każdym względem słaba.
  • Odpowiedz