Wpis z mikrobloga

Dzień dobry mam pytanie nigdy nie miałem dziewczyny ale od wczoraj mam szanse podrywać dziewczynę która studiuje a ja jestem po szkole zawodowej/branżowej i chodzę zaocznie do liceum. I czy taki związek się może udać czy raczej dziewczyny nie patrzą na wykształcenie? Trochę się wstydzę swojego wykształcenie i przez tą zakończyłem jedną znajomość z dziewczyną która prawdopodobnie mnie podrywała. Teraz mam siłę aby wychodzić do ludzi i czy powinienem się tym tak przejmować czy raczej po prostu próbować podrywać i co będzie to będzie?

#podrywajzwykopem #podryw #przegryw #niesmialosc #tinder #badoo #facebook
  • 25
@MasterBlack34: nie wiem jak z wiekiem u ciebie ale myślę że laski raczej patrzą czy jesteś zaradny i ogarnięty pod względem pracy i ogólnie życiowo. Jak pracujesz i masz pewna pracę że tak napiszę fach w ręce to może jej to zaimponować.
Ot takie przemyślenia spróbuj jak się nie uda to trudno lepiej tak niż pół roku myśleć co by było gdybym zagadał ;)
a jak będziesz to ukrywać to prędzej czy później to wyjdzie na jaw,


@mniejniz0: jak sam nie powie to nie wiem jak ma to wyjść na jaw, no chyba że jakiś "znajomy" sie wygada

@MasterBlack34: znałem fajną laske co chodziła z chłopem po zawodówce, samo wykształcenie cie nie skreśla, no ale wiadomo, że na zawodówke nikogo nie wyrwiesz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MasterBlack34: jak jesteś zaradny i ogarnięty (czyli oprócz zaocznej szkoły normalnie pracujesz) to luz bo widać, że jesteś ambitny. Jeśli spełniasz te kryteria a laska na jakimś gownokierunku Cię odrzuci z powodu braku matury nad którym pracujesz to niech szuka księcia po socjologii czy stosunkach międzynarodowych xD
@krave No właśnie na razie nie pracuje bo czekam aż rząd ogłosi co z tą kwratanną narodową bo podobno może być już za tydzień. A o finanse się na razie nie martwię bo mam odłożone ponad 4,5k z praktyk + mieszkam z rodzicami.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4