Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@shroon nigdy nie jeździłem rowerem z amortyzacja wiec nie mam porownania. Na korzeniach trzeba podnosić tylek. Na ubitych gruntowkach po których auta jeżdżą jest twardo, po lesnych singlach jest miękko ;) mam tutaj opony 40c i pompuje na 2 bary
@shroon: jako użytkownik gravela od początku tego roku (marin four corners) to powiem że dopóki w lesie jest stosunkowo gładka droga (nawet z dołkami) to jeździ się bajecznie. Problem się pojawia właśnie jak zaczynają się korzenie. W dalszym ciągu jak najbardziej da się jechać szybko, tylko po 30 minutach zwyczajnie bolą dłonie / przedramiona od wibracji.
Ogólnie bym powiedział że to właśnie jest największa różnica w zastosowaniu między "góralem" (w rozumieniu
via Android
  • 0
@czarnawrona ruut al2, hamulce to hybryda mechaniczno hydrauliczna, linka dochodzi do tloczka w zacisku. Nawet spoko to dziala ale teraz bym jednak doplacil do pełnej hydrauliki ;)