Wpis z mikrobloga

Mirki z #prawo #prawokonsumenckie mam problem. Kupiłem na stronie popularnego sklepu z elektroniką (MM) wieżę stereo po dość okazyjnej cenie. Ok. 600PLN. W innych sklepach jej koszt to ok. 1k PLN. Sklep wysłał towar, dostałem numer listu przewozowego od przewoźnika i maila potwierdzającego zakup ze sklepu. Ogólnie wszystko wyglądało git.
Jednak nazajutrz otrzymałem maila z informacją, że moje zamówienie zostało anulowane i że niezwłocznie otrzymam zwrot kosztów. Po dodzwonieniu się na infolinię okazało się, że cena za wieżę była błędna i że najlepszym wyjściem z tej sytuacji będzie odesłanie paczki do sklepu, wtedy dostanę zwrot.
Długo szukałem tego sprzętu i tu akurat się trafił. Czy mam obowiązek odesłania towaru? Co w sytuacji, gdy dostanę przedmiot i nie zdecyduję się na jego oddanie? Czy zwrot przyjdzie mi dopiero po odesłaniu towaru? Help :/
  • 4
Sklep wysłał towar, dostałem numer listu przewozowego od przewoźnika i maila potwierdzającego zakup ze sklepu.

Jednak nazajutrz otrzymałem maila z informacją, że moje zamówienie zostało anulowane

Czy mam obowiązek odesłania towaru?


@reaper6161: Znalazłem coś takiego.

W wyroku Sądu Najwyższego – Izby Cywilnej z 22 maja 2003 r. (sygn. akt II CKN 121/01) stwierdzono, że odstąpienie od umowy sprzedaży możliwe jest tylko wtedy, gdy umowa ta nie została jeszcze wykonana. Rozwiązanie zaś
@icanthelpthat @powsinogaszszlaja ciekawi mnie ten zwrot. Czy wyślą mi go mimo zatrzymania sprzętu? Jeśli tak to co dalej? W poniedziałek zadzwonię do UOKiK, zobaczymy co powiedzą ( ͡º ͜ʖ͡º) ogólnie nawet do głowy mi nie przyszło, że to błąd cenowy, niedawno na Amazonie była za ok. 700 PLN.