Aktywne Wpisy
![dzkeson](https://wykop.pl/cdn/c3397992/dzkeson_w1MLnbFzcj,q60.jpg)
dzkeson +137
![Desire22](https://wykop.pl/cdn/c0834752/169e17f990be88d7c6ca6eef8b97a001b13562827afa502474eff5b3260a7b5d,q60.jpg)
Desire22 +9
Jak wyszła na wierzch afera pieluchowa to oczywiście nie powiedziała na skrótach o co chodzi, przy czym jakby olgerdano mnie od k*rew wyzywał, to też bym tak zrobił, ale bez wspominki o czym była ta afera, to podpadła już u społeczności w lateksiarstwo. Obecnie nie wrzuca nic nowego na kanał, bo pewnie tak jak sum wąsaty musi odpocząć od tego wszystkiego w jakiś sposób. Ciekawe, czy odpowie się za którąś ze stron
![Desire22 - Jak wyszła na wierzch afera pieluchowa to oczywiście nie powiedziała na sk...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/d8dd9cd5d480f3fae2f85060cd4c7fafc921f09dd6f8e2939122d8a240184a84,w150.png)
źródło: Spasiona
Pobierz
#samochody #polskiedrogi
Hamowanie w zakręcie na motocyklu jest dozwolone tyłem przy dobrej przyczepności, albo przodem, ale po wyprostowaniu maszyny, czyli prostujesz, dohamowujesz mocno, składasz się ponownie. Z założenia w zakręcie nie powinno się nawet gazu
@Jakis_ja: A to nie obciąża skrzyni biegów? Serio pytam, mało wiem o samochodach.
Jeden z moich ulubionych. Jazda autem urasta tu do nadzwyczajnych umiejętności życiowych( ͡° ͜ʖ ͡°)
@zielonzielon: Zrobione poprawnie nie obciąża. Co innego jak ktoś nie potrafi poprawnie redukować tylko strzela ze sprzęgła - wtedy cały układ przeniesienia napędu po dupie dostaje.
Poprawna redukcja to taka przy której przed zasprzęgleniem silnik pracuje już na odpowiednich obrotach do danej prędkości na danym biegu (trzeba przegazować w trakcie zmiany biegów). Od biedy ujdzie też powolne, z wyczuciem,
@bartowsky: do momentu jak ci dupa nie zacznie uciekać bo przegiąłeś z tym dociążaniem - wtedy pozamiatane bo zanim nogę z hamulca na gaz przeniesiesz, aby zacząć opanowywać nadsterowny poślizg, to już dawno po ptakach w typowej sytuacji (duża prędkość i relatywnie przyczepna nawierzchnia). Dlatego właśnie to
@6cichy-Prowokator9: spory błąd jeśli redukujesz biegi po wyjściu z zakrętu, a zwłaszcza na motocyklu. Po pierwsze w zakręcie nie wolno odpuszczać gazu, ale dodawać albo trzymać stale. Motocykl powinien reagować momentalnie, jeśli dodasz gazu po to, żeby mieć lepsza przyczepność. Jeśli masz zły bieg, przy dodaniu gazu w zakręcie motocykl albo za późno zareaguje, albo nie wystarczy Ci mocy. Także miras przed zakrętem a w zakręcie pilnujesz manetki
@ButtHurtAlert: Można też dodawać gaz piętą. Tylko jak to się ma do cywilnej jazdy po drogach?
O tak. Ja mieszkam w górach, to co się dzieje jak turyści z nizin przyjadą to cuda. Nie wspominając o motocyklistach, bo jazda po górskich drogach jest wymagająca i serio wymaga większych umiejętności niż standardowo
@bartowsky: oj miras, do pierwszego zakrętu ze śliską nawierzchnią będziesz tak mówił. Uważaj na siebie, to błąd hamować
W końcu chodzi o to żeby ten zakręt przeżyć, niezależnie od tego czy #!$%@? czy nie