Wpis z mikrobloga

@kemp666: Dzisiaj robiłem zakup przez VPN z USA. Tez nie wszedł. Chciałem wykluczyć polski serwer Banggooda jako źródło problemu. W końcu muszą ruszyć dupę bo ewidentnie to nie działa. Trzeba było przekroczyć masę krytyczną narzekań.
  • Odpowiedz
@GleboZgryz: @kemp666: It’s free to upgrade to Quidco Premium. In exchange for Premium benefits, including up to 10% top-up, we retain £1 of your cashback earnings monthly when you’re actively using Quidco. If you take a break from shopping there’s no retention fee. You can downgrade to Basic at any time with no charge.

Mi pobrali 3 funty opłaty za 3 miesiące. Potem przeszedłem na plan Basic, gdzie nie ma
  • Odpowiedz
@GleboZgryz: kolejna odpowiedź od TC, niestety nie widzą tych brakujących transakcji i robią ze mnie debila twierdząc że po ich stronie wszystko ok. Najlepsze jest to, że ich system widzi moje zakupy ale wyłączyli roszczenia. Udają, że tego nie widzą i że to nie istnieje.
Topcashback to już oficjalnie SCAM , nigdy więcej i radzę na nich uważać.
  • Odpowiedz
@kemp666: Oni widzą Twoje kliki do Banggooda, tranzakcje mogą widzieć jeżeli ściemniają albo nie mogą jeśli coś nie gra na styku Banggood-Topcashback. Wtedy nie wiedzą nic ponad to, że przeszedłeś do BG przez stronę TC. Musisz się powoływać na fora, wskazywać że nie jesteś jedynym przypadkiem.
Co więcej od dwóch tygodni nie mam żadnego raportu z polski by Topcashback działał z Banggoodem. Ani jednego takiego przypadku!

Dlatego też apeluję do Mirków
  • Odpowiedz
@GleboZgryz: napisałem im, że znam kilka osób które są w identycznej sytuacji braku naliczeń ale support TC twardo odpisuje, że nie mają żadnych problemów z Banggood i nic nie mogą zrobić :/
  • Odpowiedz
@kamilo889: Dzięki za info. Uderzaj do supportu, to nic, że Banggood nie jest wspierany przez formularz zgłaszania nienaliczonego cashbacku. Otwierasz ticket przez "Bugs/Errors". Zaznaczaj, że to nie jest tylko Twój problem.
  • Odpowiedz
@kamilo889: żałosne są te odpowiedzi. Kłamcy i naciągacze z Topcashback, ta kasa popłynie do ich kieszeni, nie mam już co do tego wątpliwości.
Podejrzewam że Banggood nic o tym nie wie i dopóki się nikt od nich nie dowie, to scam będzie trwać.
Trzeba przestrzegać ludzi.
  • Odpowiedz
@GleboZgryz: napisałem im o tym, problemy były, brakowało naliczeń z trzech dni, za 2 dni nie oddali ale 3 ruszyło. Tym razem pojechali po całości, naprawdę nie ma już sensu na dalsze tłumaczenia, bo ewidentnie nie chcą pomóc. Już się z tym pogodziłem.
  • Odpowiedz