Wpis z mikrobloga

o super, moze ty mi przedstawisz zalety braku wolnobiegu?


@xstempolx: Możesz płynnie regulować prędkość jazdy bez potrzeby używania hamulca (zalecam posiadanie hamulca dla sytuacji awaryjnych i jest to wymagane prawem) oraz nie ma się co zepsuć, czyli prostota.
a co jak jest z górki? jaki to ma sens? co jest złego w hamulcach?.. tyle pytań..


@xstempolx: Z górki hamujesz nogami, spowalniasz. To tak jak z samochodem, możesz hamować hamulcami albo silnikiem (nogami). Chodzi o cenę i prostotę.
To tak jak z samochodem,


@reddin: nie, to zupelnie nie tak.. w samochodzie jadąc z górki i hamując silnikiem nadal mogę się rozpędzać. tobie by chyba nogi urwało przy wyższej prędkosci.
nie chcę zabrzmieć jakbym się #!$%@?ł, po prostu probuje zrozumieć. nie jest to tak ze to jest takie zmuszanie sie do niewygody dla samej idei jeżdżenia na "ostrym"? coś jak chodzenie w zaciasnych spodniach, bo fajnie opinają pośladki?
wlasnie dlatego, ze je lubisz. tak, to moj problem dlatego szukam wyjasnienia, nie lubię nie rozumieć. Ale widzę, ze Ty masz za to problem z tłumaczeniem i dzieleniem się wiedzą tajemną.


@xstempolx: Napisałem wszystko, ale nie zrozumiesz czegoś jak sam empirycznie tego nie doświadczysz, wielki foh bo przez internet nie przekazałem ci wszystkiego. Rusz dupę i sam spróbuje. Nie da się wytłumaczyć wszystkiego pisaniem na wypoku.
@xstempolx: to jest tzw. wtórny hipsteryzm. Pierwotny to udawanie biednego, dla sugestii że ma się głębokie wnętrze (które nie wymaga dóbr materialnych). Wtórny to udawanie bogatego, który udaje biednego. Dla oszczędności bez obciachu.
Z mojego punktu widzenia - ostre koło to jak wykastrowany pies, z wyrwanymi zębami i podciętymi strunami. Nie wyszczerzy, nie zaszczeka, nie zarucha, więc „fituje” do miasta metroseksualistów.
o super, moze ty mi przedstawisz zalety braku wolnobiegu?


@xstempolx:
po tygodniu jeżdżenia: lepiej się jeździ w mieście, gdzie trzeba wymijać ludzi albo ogólnie używa się małych prędkości i częstego hamowania, jest naturalniejsze. Nie trzeba sobie zawracać głowy hamowaniem ręką więc masz dowolność w trzymaniu kierownicy jeśli umożliwia ci kilka różnych chwytów, bez konieczności posiadania palców w pogotowiu na dźwigni. Można to porównać do chodzenia - jak idziesz i chcesz zwolnic