Wpis z mikrobloga

@PuchatyKuba: Cześć, nasi administratorzy sprawdzają to. Jeżeli w Twoim przypadku błąd dotyczy certyfikatów na poczcie ustawionej w aplikacji zewnętrznej - przejdź do konfiguracji i zapisz ponownie nazwę użytkownika, hasło oraz numery portów.
@home-pl: przez kilka ostatnich miesięcy był z tym spokój, ale w zeszłym roku było to tak częste, że nie traktowaliśmy tego w kategoriach awarii, tylko "wtorku". Oczywiście zgłaszane było różnymi kanałami, ale niestety zawsze się dowiadywaliśmy, że problem jest po naszej stronie. Na pytanie "jakim cudem przez ostatnie tygodnie działało bez zarzutu, a teraz nagle zrypało się na wszystkich urządzeniach jednocześnie" nie dostawałem żadnej innej odpowiedzi niż "proszę usunąć i skonfigurować
@PuchatyKuba: Temat został już zweryfikowany i wyjaśniony. Jeżeli chodzi o błąd certyfikatu - aktualizacja została wykonana dla adresu *.home.pl, czyli domyślnego adresu, który oferujemy w ramach szyfrowania poczty email. Błąd certyfikatu w programie pocztowym w większości przypadków jakie odnotowaliśmy wczoraj na Infolinii wynikał z niewłaściwej konfiguracji konta pocztowego. Użytkownik konfigurując wcześniej konto w aplikacji podał jako adres serwera własną domenę i jednocześnie wybierał połączenie szyfrowane z dodanym wyjątkiem. Efekt był taki,