Wpis z mikrobloga

Wszyscy chwalą GTA V za dopracowanie i przywiązanie do najmniejszych detali, to może pochwalmy tak pierwszą Mafię :)
Gra wyprzedziła swoją epokę i poszczycić się może takimi smaczkami jak:

- Realistyczny model prowadzenia pojazdów

- Świetna jak na nowe czasy grafika i system uszkodzeń pojazdów (nawet dziś nie znajdziecie wielu gier, w których np. odpadają lampy po stłuczce)

- Zaawansowana sztuczna inteligencja (Tutaj nie ma co porównywać, bo 90% współczesnych gier odpada w przedbiegach w starciu z Mafią) I tu niejednemu graczowi mafia dała w kość :)

- I takie drobne urozmaicenia, jak używanie migaczy przez kierowców, czy trąbienie gdy jedziemy pod prąd. Możliwość jazdy kolejką naziemną oraz tramwajem. System mandatów za przewinienia drogowe itd. Było tego sporo i robiło wrażenie w 2002 roku.
#gry #staregry
Pobierz
źródło: comment_15865880221ZcPJqRsa8kRgXIM2WhArZ.jpg
  • 155
@kiera1: od kilku dni gram z kumplem w GTA V Online i to jest kurza twarz dramat. O ile gra się samemu to spoko ale próbując grać ze znajomymi, żeby trafić do tej samej sesji i później jeszcze jakieś akcje wspólnie zrobić to trzeba się nagimnastykować, że witki opadają... Uważam, że po tylu latach istnienia gry powinno to być bardziej dopracowane.
- I takie drobne urozmaicenia, jak używanie migaczy przez kierowców, czy trąbienie gdy jedziemy pod prąd. Możliwość jazdy kolejką naziemną oraz tramwajem. System mandatów za przewinienia drogowe itd. Było tego sporo i robiło wrażenie w 2002 roku.


@kiera1: A po latach jedynie doprowadza do szewskiej pasji. Każda misja oznacza jazdą z jednego końca miasta na drugi, która błyskawicznie robi się monotonna. Nie można jej przyspieszyć, gdyż szybko łapie się mandaty i
@kiera1: GTA V to projekt robiony na #!$%@?. Wystarczy zobaczyć detale w GTA IV.


@nuclearny: Bo w grze liczą się tylko i wyłącznie detale, a moc obliczeniowa komputerów jest nieograniczona.
#!$%@? z tym, jak wielki świat jest w V w porównaniu do IV. Nie ważne ile jest pobocznych czynności, minigier i dodatkowego contentu. Absolutnie nieistotne jest to, że gta IV nawet w 2020 roku będzie się ścinać na wielu domowych
@nuclearny: Nie zgodzę się z tobą. Owszem, zniknęło kilka detali a i fizyka jest mniej zaawansowana ale jest to raczej spowodowane tym że twórcy nie zamierzali zrobić symulatora tylko przyjemną w sterowaniu grę arcade. Gta5 za to nadrabia ogromem świata i ilością aktywności możliwych do wykonania, poza tym oferowała bardziej zaawansowany tryb dla wielu graczy, większą ilość pojazdów,możliwość modyfikowania ich oraz możliwość przełączania się między bohaterami.
@kiera1: Z tą sztuczną inteligencją to pojechałeś. Na pewno nie była bardziej zaawansowana od tej z GTA III, a trudność zawdzięczała raczej dużej ilości przeciwników i ich celowi
@kiera1: Mafię 1 zapamiętałem jako strasznie drewniany i toporny symulator jazdy zgodnie z przepisami z tragicznym modelem strzelania. W dodatku gra bardzo często się crash-owała, nie wiem to ogólny problem czy tylko u mnie coś było nie tak. Wielu osobom podobał się sposób w jaki trzeba było się dostać do wszystkich lokacji, oraz ogólny koncept gry, niestety nie zaliczam się tych osób. Za to klimat pierwsza klasa.