Wpis z mikrobloga

@Comparere: obie złe imho. Koszyk powinien być na górze, na dole wielki button "add to cart" Po klinięciu w "add to cart" pojawiałaby się animacja na ikonce na górze, dzięki temu użytkownik nie przegapi tego, że produkt został dodany i tam można sfinalizować zamówienie. Wywaliłbym też tę ikonę z koszykiem obok obrazka. Inna sprawa, że wszystko zależy od charakteru sklepu - jeśli to zegarki za miliardy cebulionów i 98% użytkowników kupuje
@winda_orbitalna: Niekoniecznie. Sporo aplikacji ma te przyciski na górze i jest to normalne. Większość telefonów ma teraz takie gesty, które pozwalają obniżać górną część ekranu: https://i.ytimg.com/vi/C2jc8f7FMxE/maxresdefault.jpg

Nie chcę podważać twojej racji, bo w końcu jedno kliknięcie jest wygodniejsze niż przesunięcie w dół, a potem dopiero kliknięcie, ale no szkoda tak pozostawiać górną część ekranu jedynie na statyczny kontent ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Molochy typu google, apple itp.
Pobierz Comparere - @winda_orbitalna: Niekoniecznie. Sporo aplikacji ma te przyciski na górze...
źródło: comment_1583589887d9mXcvD8P2xBr6HKFhBWXX.jpg
@Comparere: nie chciałbym wchodzić w mądre dyskusje ale bottom icons to top trend w ui designie. Można nie wiedziec ale microsoft i google w apkach komercyjnych juz sa na dole, caly retail juz na to przeszedl. Mam slaba stycznosc z tym co sie dzieje na rynku konsumenckim, za to z trendami ui desingu apek jestem na top lvlu. Wklejasz mi przyklad menu kategorii - to tak.wlasnie jest, zmieniane instancji na gorze,