Wpis z mikrobloga

@szajza231: Akcja wzbudza ciekawość i wyróżnia się na tle innych, a to jest kluczowe. Jeszcze dorabiają do tego jakieś głębsze znaczenie, żeby był aspekt socjologiczny. Pod względem marketingowym rozegrali to bardzo dobrze.

Jedynym plusem tej całej kampanii jest to że natrętne 13-latki słuchające jedynie "CandyLove" pójdą precz.


Wątpię, obecnie tematyka, nazwijmy ją depresyjną, poruszana przez Quebo w utworze Jesień jest bardzo popularna wśród nastolatek. Zaraz pewnie na mediach społecznościowych będzie masa
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@szajza231:

nie ważna jak mówią ważne aby mówili" dawno minęły


No właśnie nie mineły i teraz dzialaja jeszcze lepiej bo kazdy o tym trąbi przez tydzien max później wszyscy o tym zapominaja a ty jedynie pamietasz ze cos takiego bylo i z czystej ciekawosci mozesz obczaic temat i wyrobic zdanie na ten temat
A wracajac do akcji marketningowej to wlasnie calkiem spoko im to wyszlo. Np. patrzac na mnie nigdy nie