@mtriciak33: geniusz inżynierii polega na prostych rozwiązaniach które robią robotę a nie na skomplikowanych drogich i przekombinowanych rzeczach które jedyne co robią to sa drogie w produkcji i naprawie. I z reguły nie działają. To tyczy się również zawieszeń - spójrz chociażby na Forda. Po cholerę takie gówno jak powyżej?
@ArpeggiaVibration @mtriciak33 Wszystko jest fajne do póki debil inżynier nie zrobi jakiegoś bubla gdzie do wymiany pierdółki X jest potrzeba odkręcić whvj części zawieszenia ( ͡º͜ʖ͡º)
@ArpeggiaVibration: wielowachacz jest drogi w produkcji i w naprawie, jednak jest stosowany nie bez powodu. Daje największą amortyzację we wszystkich osiach w stosunku do swoich kosztów produkcji. Jest to rozwiązanie droższe w eksploatacji jednak zwiększające komfort jazdy. Niestety coś za coś, można przecież kupić samochód z kolumną McPhersona i belką skrętną z tyłu, auta z wielowahaczami nie mają monopolu na rynku :P
@ArpeggiaVibration: co prawda w mojej Mazdzie nie jest to tak odjechane jak powyżej, ale wierz mi, doznania z jazdy autem z zawiasem wielowahaczowym są nieziemskie. Tylko te koszty napraw (╥﹏╥)
@boskakaratralalala: wielowahacz może też być prosty - podałem przykład Forda powyżej. Zobacz Maserati, Ferrari czy Alfe. Tam nie ma takiego potwora spaghetti. Zobacz poniżej tak wygląda jedno z najlepszych tylnych zawieszeń w autach popularnych czyli Multilink znany z Alfy Romeo.
@mtriciak33: @boskakaratralalala: spójrzcie na mój obrazek i na ten od @Mazur9. Przez mój to jeszcze napęd idzie, to co Honda #!$%@?ła to jakiś kosmos, a nie po prostu wielowahacz.
Komentarz usunięty przez moderatora
@mtriciak33 Wszystko jest fajne do póki debil inżynier nie zrobi jakiegoś bubla gdzie do wymiany pierdółki X jest potrzeba odkręcić whvj części zawieszenia ( ͡º ͜ʖ͡º)