Wpis z mikrobloga

Witam, zna sie ktoś dobrze na #opel ,generalnie interesuje mnie model #insignia. Przymierzam się do kupna i chciałbym się dowiedzieć czego uniknąć przy zakupie ,oczywiście chodzi o rynek wtórny :)
  • 8
@davidmt: jeśli chodzi o pierwszą generację Insignii i wersje przed liftingiem to minimum z rocznika 2011 (MY2011). Zwracać uwagę na pracę skrzyni manualnej M32 bo sprawiały problemy, a w przypadku diesla 2.0 CDTI poczytać o problemie z uszczelką smoka olejowego (ulega degradacji, spada ciśnienie oleju i łatwo o zatarcie silnika).
Witam, zna sie ktoś dobrze na #opel ,generalnie interesuje mnie model #insignia.


@davidmt: Aktualne jeszcze czy już kupiłeś? Mogę podpowiedzieć co i jak.

polecam sie wystrzegać 10 letnich diesli.


@EtenszynDrimzKamynTru: Dlaczego? Ja już miałem 2 insignie CDTI, każda bezwaryjnie jeździła, z czasem będę brał kolejną (po prostu nowszy rocznik i lepszy wypas). Jak dla mnie to tylko diesle.
@JPXXX bo większość 10 letnich diesli jest już mocno wysłużona, a dobry egzemplarz to rzadkość. Nie mówię że to złe auto, sam mam takie z 2015. I wiem że za 2-3 lata go sprzedam tak jak poprzednie diesle, bo wiele rzeczy nie jest już jak w nowym aucie.
@EtenszynDrimzKamynTru: Jak masz Insignię polifta w dobrym wyposażeniu i z automatem, to daj znać jak będziesz sprzedawał to chętnie kupię ;) za jakiś czas oczywiście.
A co do wysłużenia - owszem fakt, ciężej znaleźć zadbane, ale co zrobić- inaczej to by trzeba jeździć zwykłymi benzynami bez turbo i bez dwumas, żeby nie trafić na wysłużony osprzęt.