Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kuraku: myślę że to kwestia pomidorów i ich słabego ogarnia X tierów, we 2 w plutonie idzie spokojnie wyciągać bitwy, we 3 to już prawie 100% ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kuraku dobry tryb, ale na małe mapy, np ensk.
Duże, pełnowymiarowe mapy IMO nie mają sensu w trybie 7vs7 (czyli np El haluf, redshire, Malinówka, prochorówka). Bitwy wygrywa drużyna która zgromadzi więcej luf na capie lub w jego okolicy. Wystarczy że jeden kretyn pojedzie na pozycję z randoma (naprzykład na przepychacz przy sterowcu na redshire, kanion na lakeville) i już sojusznicy maja utrudnione zadanie. Ale fakt, dobra dynamika rozgrywki, szybkie bitwy bez
@Kecq: trochę tak, aż się boję dziś tych rental PZtow. Ale gdyby wprowadzili na stałe, to pewnie bez tego.
@Luko: w tym momencie dla mnie dowódcę i obligacje. Gdyby wprowadzili na stałe mogliby np. dać bonus X2 do szkolenia załogi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@KimDzongJaroslaw: tak, skupienie blisko capa daje przewagę, ale liczy się też manewr i to jest piękne. Na Malinówce pojechanie naokoło pola
@kuraku no pojedziesz na około se A goście wpadają banda na capa i po grze. W tym trybie chodzi o wygrywanie A nie o dmg i spota. Warto patrzeć jakie te bosty daje dowódca bo jak np drużyna x ma uruchomionego zajęcie bazy to się #!$%@? na kapa za każdym razem ciezarami