mam pytanie - mam opcje zakupu opla Insignia z 2012 roku o przebiegu 125000 tyś km - moc silnika 164 KM - nie bity za 28 000 Czy jest to warte tego? ( ͡°͜ʖ͡°) Bogate wyposażenie, jasne skóry, szklany dach, klimatronik, niski udokumentowanych przebieg. Kupiona w polskim salonie.
@Flinio: skoro sprzedawca przyznaje, że uszczelka jest do roboty to sprawdziłbym w pakiecie koszt wszystkich elementów, które zużywają się od zbyt niskiego ciśnienia oleju...
@Flinio: - odnosnie uszczelki? - to kawalek gumy ktory jak sparcieje to przestaje plynac olej i zaciera sie silnik. Jak to sprawdzic bez narzedzi . Odpal auto- brak komunikatów o cisnieniu oleju i brak niepokojacego klepania ktore sie zmienia po 20-30sekundach ( no chyba ze panewy juz klepia caly czas ) - pojezdzij 20-30 km . Silnik ( olej ) musi osiagnac optymalna temperature - nie myl ją z temperaturą wody.
Zakładając, że ta część zostanie wymieniona i jej ew. "wycieki" nie uszkodziły innych części (silnika), to dalej polecacie? Czy raczej dobrze się zastanowić?
@Flinio: mam insignie z 2014 ktora ma 250 na blacie , uszczelke robilem przy 220 . W sumie oprocz eksploatacji nic sie nie dzieje. Zadziwiajaco malo pali jak na auto ktore wazy 1800kg . 7.5-8 w miescie 6.5-7 w trasie . Ale ja lubie #!$%@? takze tez to moze przeklamywac
@Flinio jesli to insignia z dieselem to nie pchaj się w to gowno. Znam dwie osoby ktore mialy te auta i cieszyly sie jak dzieci gdy udalo je sie odsprzedac. Jedno auto kupione za 60k (sprzedane za 20k) odjechalo na lawecie bo ziomek mial juz dosc reanimowania tego auta. Drugi dolozyl 50% wartosci auta i rowniez sie pozbyl. Auta ladne, fajnie wyposazone ale awaryjne
#opel
#insignia
Hej Mireczki,
mam pytanie - mam opcje zakupu opla Insignia z 2012 roku o przebiegu 125000 tyś km - moc silnika 164 KM - nie bity za 28 000
Czy jest to warte tego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bogate wyposażenie, jasne skóry, szklany dach, klimatronik, niski udokumentowanych przebieg. Kupiona w polskim salonie.
Komentarz usunięty przez autora
Akurat to jest z polecenia, samochód widywany codziennie przez 3 lata - przewału nie ma
Poza tym, jest znośne?
@nochybaniebardzo:
VIN będzie jutro, to podrzuce
@WatchYourBack:
Własnie uszczelka smoka jest do roboty - jedyna rzecz aktualnie wg. sprzedającego
@UowcaTroli:
Ja też ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
@Flinio: bylem tego "bogatego " wyposazenia
@Flinio: ciekawe jak on to zdiagnozowal ;)
Inaczej - na co zwrócić uwagę?
Mam w planach na przegląd wrzucić go np. do ASO, coby wszystko posprawdzali.
@WatchYourBack:
Dlatego wizyta w ASO ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@nochybaniebardzo:
Na co głównie zwracać uwagę?
@Flinio: wiara w możliwości ASO nadal w narodzie nie umiera, ciekawe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślisz, że jakiś zwykły serwis jest lepsiejszy?
Zakładając, że ta część zostanie wymieniona i jej ew. "wycieki" nie uszkodziły innych części (silnika), to dalej polecacie? Czy raczej dobrze się zastanowić?
Co do licznika jestem 100% pewny, że nie kręcony.