Wpis z mikrobloga

@Dine: Problem z PoE jest taki że nawet na gorszym sprzęcie ci pociągnie 60 klatek a na nawet lepszym może ściąć do 5 jak będzie się dużo działo.
@Dine: Na moim G4560, 8GB RAMu, RX 460 2GB i grze na HDD, nie gra się źle (na początku Blighta było średnio i nie wiem jak na mapkach w late) więc ww konfig będzie git.
@Zerp: chodzi o ten moment, gdy się pojawia, nie gdy już jest, ludziom lagowało na kompach wartych 6 razy tyle co Twój. I nie za sprawą karty graficznej czy procka, tylko "genialnego" rozwiązania programistów - content dogrywa się dopiero po tym, jak dojdziesz do niego na planszy. W zasadzie tylko super szybkie łącze mogłoby rozwiązać sprawę.
@Dine: i7 8700k@4.5GHz, 16GB ram, gtx 1080 Ti, szybki ssd a i tak potrafi zmielić na 5-10fps (ale nie przy syndykacie, tylko czasem zupełnie losowo) ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niestety optymalizacja leży i kwiczy.
@tomtom666: gdzie ty te spadki widziales XD, typie gralem na 2500k i roznica jest kolosalna, to ze czasem w grze spadaja klatki jest normalne i kazdy test grafy/cpu ci pokaze cos takiego jak 1% fps lowest, nie wiem czego ty wymagasz
@tomtom666: moze zasilacz z czarnej listy mieli, na 2500k procz spadkow fps to nie mialem problemow zadnych, takze moze gdzies indziej powinni poszukac problemu
@Zerp: no toż jak pisałem, problemem jest to, że poe dogrywa nowe zdarzenia w czasie ich trwania, przez co na wolnym łączu będzie potworny lag. I niekiedy nic z tym nie zrobisz, bo nie zawsze jest możliwość kupienia internetu szybko łączącego się z serwerami.
@tomtom666: kolego chyba gramy w inna gre, ty nie odrozniasz fps gry od tego co serwer przesyła do klienta, jak zaczyna lagowac instancja to fpsow wciasz mam maks, to ze serwer nie wysyła mi co sie dzieje ma sie nijak do moich fpsow
@Zerp: kurcze przeczytaj link, który wysłałem. O to ludzie mają do ggg pretensje i dlatego narzekają na to, jak gównianie jest PoE napisane. Nie ma chyba drugiej gry, gdzie zdarzenia dogrywają się dynamicznie w czasie trwania. A póki się zdarzenie nie dogra, nie może się wyświetlić = nie masz fps.