Wpis z mikrobloga

Mirki,
Zamawiam sobie produkt w sklepie internetowym, gdzie cały koszt to 400 zł.
Kilka godzin po zamówieniu na stronie produktu widzę obniżoną cenę przez sklep o 20zł.
Piszę e-maila do sklepu czy w związku z tym dałby rabat(20 zł) na następne zakupy. Odpowiedź sklepu: "Niestety nie ma takiej możliwości. Może Pan anulować zamówienie".
Po moim emailu sklep przywraca starą cenę (+20zł).
Mirki co byście zrobili w tej sytuacji? :)

#pytanie #sklepyinternetowe #zakupy
  • 13
@mikasz: Januszowanie by bylo gdyby nie odebral przesylki albo kombinowal z jakims zwrotem. Skoro nikt towaru nie wyslal to nie widze w tym nic zlego ze ktos dba o swoja kieszen i kupuje taniej. Inna sprawa, ze chyba nie chcialoby mi sie tracic czas na cale zamieszanie dla dodatkowych 5%
@szokiniedowierzanie: nie napisałeś, że potem znów obniżyli.... Wyglądało to tak jakby ktoś przypadkiem wbił jakieś promo czy coś, jak napisałeś to się pokapowali i przywrócili cenę.
Ale skoro znów opuścili, to dla zasady zamówiłbym taniej o anulował tamto zamówienie :]