Wpis z mikrobloga

@denis-szwarc: nie będzie wtedy pasować, będzie za bardzo nasrane. Pomysł z 3px jest dobry. I wiesz, niekoniecznie to co podoba się Tobie, spodoba się graczom :) Weź to pod uwagę, bo gry nie robisz dla siebie, tylko dla graczy którzy ją kupili albo ją kupią :> Myślę, że zapytanie ludzi o opinię na grupie na steam to dobry pomysł :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@denis-szwarc: tak, można dodać kilka poprawek, ogólnie masz np. okienko po prawej i np. button AVAILABLE nie ma żadnego marginesu z lewej - IMHO powinien być, bo zlewa się trochę z całym oknem. W oknie po prawej jak masz 2 okienka na ciemnym tle po launched - one mają inne zaokrąglenia i to wygląda kiepsko/niesymetrycznie.
W oknie po lewej jak kończy się lista przewijana to też powinien być lekki margines od
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@denis-szwarc: co na pewno podniesie jakość tego designu to pomniejszenie i pogrubienie niektorych elementów. Śmiało też korzystaj z wersalikow. Według mnie brakuje trochę hierarchii w tym projekcie. Rozważyłbym zmianę fontu, ewentualnie zestawilbym dwa. Taki detal - w przyciskach odstęp pomiędzy ikona a tekstem musi być mniejszy niż pomiędzy ikona a krawędzią przycisku. Priorytety bym zamienił na ładnie wizualne tagi. Zaokrąglenia też według mnie są za mocne. Lepiej trzymać się bezpiecznych 4-8