Wpis z mikrobloga

Opis pojazdu: (wiem że prawie nic, ale zanim skontaktuje się z właścicielem chce wiedzieć czym spowodowana może być cena, jak na moje niska) więc pytanie do maniaków tematu bo ja jestem zielony, co w tym aucie może być nie tak

Rok produkcji 2007 przebieg 232tys.km silnik 1.3 CDTI 6 biegów spalanie 4.5l ON. Klima sprawna. Mogę zamienić na tańszy, proszę nie oferować aut z wygórowanymi cenami moja jest okazyjna. Zanim zapytasz czy ogłoszenie aktualne pomyśl czy jesteś faktycznie zainteresowany. Jeśli ogłoszenie widnieje znaczy jest aktualne.

#motoryzacja #samochody #opel
Pobierz MGBBR - Opis pojazdu: (wiem że prawie nic, ale zanim skontaktuje się z właścicielem c...
źródło: comment_d02mWGiaqoKW3pa1248dmPgt3tK5IW8a.jpg
  • 22
@MGBBR: cena może być spowodowana wszystkim
począwszy od dzwona: wlaściciel zrobił samochód z OC ale boi się jeżdzić walonym autem, albo
silnik chleje 5 litrów na 1000km

skończywszy na tym, ze wlasciciel kupował ten samochód z żoną i teraz po rozwodzie nie chce mieć z nic wspólnego z czymś co przypomina mu byłą ;)

weź ze sobą czujnik lakieru i jedź odlądać.
@Pangia: Master i Traffic to woły robocze, one nie muszą mieć kultury pracy, tym bardziej jeżeli co 300k miałyby wymianę coś co tą kulturę pracy może zniszczyć
@Pangia: @Sm3rf1k: @kloner11: @ZdzichuTurbo: @lossiemkos89: bo ogólnie rzecz biorąc szukam auta do 10tyś zł. Ma jeżdzić bo to do roboty i fajnie, jakby się wizualnie jakoś prezentował, naprawy na bierząco no to wiadomo za tą cene igły się nie kupi chyba że pandę haha :D. Ale jestem kompletnie zielony z mechaniki i szukam kogoś kto mi doradzi co i jak szukać
@Pangia: robię Mastery, traffici, vivaro, primastary, ducato, sprintery, i masz racje, jak są w dobrym stanie to jest dobrze , a jak są w słabym to wiadomo( ͡° ͜ʖ ͡°)