Wpis z mikrobloga

mirki, w tym roku w końcu zdobyłem troche więcej tych słynnych pieniędzy więc postanowiłem spełnić swoje marzenie z dzieciństwa i kupić motocykl.

zastanawiam się między dwoma modelami- suzuki gs500f i gsf bandit który to ostatnio wpadł mi w oko.

co byście polecali na start?( z tego co wiem to gs500 to taki golf 3 wśród motocykli i podobno jest git na początek)
na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie?
jak to gówno przetransportować do domu?(trasy nie strzela zaraz po zakupie, bo dupsko mi odpadnie i nie mam takich umiejętności by prowadzić jednoślad kilkadziesiąt-set km do domu)

chciałbym się zamknąć w 8-9k

#motocykle #motoryzacja #pytanie
soggoth - mirki, w tym roku w końcu zdobyłem troche więcej tych słynnych pieniędzy wi...

źródło: comment_Ktc36oQMtzpaWyY5XjPa42nxkpS8C8Oc.jpg

Pobierz
  • 44
Bandit jest ciężki ma #!$%@? przełożenia słabe hamulce. Gs500 to żart nie polecam w ogóle. Cb500 wersje 56KM dają radę i cb600 hornet na samym końcu czyli właściwy wybór dla mężczyzny :-P
@soggoth bandit jest tani ale ciężko znaleźć egzemplarz, który mechanicznie byłby ok. Mają problem z wymagającymi zaworami i szczerze to są cholernie ciężkie. Bardzo dużo osób proponuje Honda CB 600 czyli horneta. Prowadzi się jak rower i daje dużo frajdy, zdecydowanie więcej do bandita.
@NajwyzszaFormaSztuki pytanie jaki ma budżet. Większość motocykli z ABS wychodziła po 2007. Jeśli idziemy tym torem to najlepiej byłoby mieć jeszcze amortyzator skrętu ( ͡º ͜ʖ͡º)

Znajomy powiedzia mił coś mądrego: nie kupuj mega drogiego sprzętu na początek bo będziesz się bał to uszkodzić. Nie nauczysz się jeździć cały czas się bojąc o sprzęt bo i tak w końcu się wywalisz.

I jest w tym trochę racji,
@bluck: Przecież budżet podał. CBF500 z ABSem spokojnie znajdzie za 9k. Amor skrętu? Po co? To ma być pierwszy sprzęt, więc zakładam, że gościu nie kupi sporta ani nie będzie latał na gumie.

To co powiedział ci znajomy to tylko połowiczna prawda. Pierwszy sprzęt ma się kupić taki, aby nie było go żal gruzować. Ma służyć do nauki i to jest głównie jego zadanie. Początkujący popełniają dużo błędów, więc sprzęt ma
@bluck:
właśnie wychodze z założenia że nie kupie drogiego egzemplarza na starcie bo będe tarł dupą że sie wyłożę.
pierwszy motor ma być do otłuczenia, nauki i sprzedaży po 2 sezonach kiedy się wprawię i kupie coś większego, także też nie chce bestii której zwyczajnie nie utrzymam i skończę na zderzaku jakiegoś passata albo drzewie ¯\_(ツ)_/¯