Wpis z mikrobloga

#subaru #wiskoza #regeneracja #subaruspam
Przygotowania do operacji rozpoczęte, pierwsze co zrobiłem to kupiłem na złomie taką kane na mleko, ktoś kto to wyrzucał chyba wiedział że ja to kupię bo już były wywiercone dziury i zamontowana jakaś grzałka, ale nie wiem po co.


Wywaliłem grzałkę, zaślepiłem niepotrzebne otwory a do jednego wkręciłem kruciec do podłączenia podciśnienia. Bez problemu utrzymuje -0,6bar ale poprawiłem uszczelkę i powinno zejść poniżej -0,8bar.
Podciśnienie można wytworzyć na dwa proste sposoby, agregat z lodówki, fajnie i cicho działa ale słabo nadaje się do długiego działania, albo zwężka venturiego w układzie zamkniętym, bez problemu jest wstanie zejść do -0,9bar ale wymaga szczelności układu.
Dalsze info jak już będę rozbierał samochód.
Pobierz
źródło: comment_pfMXgZQE2quAFMpLlkLcypvpdiKuTTkQ.jpg
  • 5
@Salomontheking: Regeneracja wiskozy, praktycznie każdy właściciel Subaru przez to przechodzi, koszt regenerowanej jest znaczny a i mechanikowi trzeba swoje zapłacić. A że ja lubię taką grzebanine to sam to zrobię.
Muszę jakiś tag założyć co by ludziom nie tłumaczyć za każdym razem, bo przewiduje kilka wpisów.