Wpis z mikrobloga

@home-pl - powiedźcie mi jak to jest: pół roku temu zgłaszałem do Was w mojej ocenie dosyć istotny problem/błąd z listami mailingowymi.
Od pół roku co miesiąc Wam się z tym tematem przypominam i od miesiąca słyszę: "Problem jest weryfikowany".

Zmigrowaliście mnie na nowy panel - ja rozumiem, że coś może nie działać od samego początku, no ale ile można czekać - na poprawienie jednej funkcjonalności (która działała w starym panelu).

#homepl #home #vps #sysadmin #hosting
  • 8
@Gratuluje: wszystkie zgłoszenia związane z poprawą działania, nowymi funkcjonalnościami, usuwaniem błędów są systematycznie wdrażane. Naprawdę chcielibyśmy, aby wszystko było robione od razu, od ręki, ale aktualizacje aplikacji i innych elementów platformy są wykonywane zbiorczo w oparciu o wiele czynników. Jeżeli od Twojego zgłoszenia minęło kilka miesięcy, oznacza to że zgłoszenie ma priorytet standardowy. Nie zostało ono zignorowane, a jedynie przekazane do - jak napisałeś - weryfikacji, na jakim etapie można to
@home-pl: Jasne rozumiem - ale to nie jest nowe rozwiązanie, tylko coś co działało w poprzedniej wersji panelu.
Zastanawia mnie w jaki sposób wdrożyliście ten nowy panel ?
Rozpoczęliście projekt i w momencie gdy 50% funkcjonalności ze starego panelu działało postanowiliście wrzuć to na produkcję i migrować swoich klientów, czy jak ?