Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Zastanawiam się nad zmianą pracy, ale boję się wyjść ze strefy komfortu. Obecnie pracuję jako administrator #linux. Zarabiam 4k netto. Znam parę języków programowania, ale głównie do pisania skryptów: #bash #perl #python. Hobbystycznie też trochę #html #css #javascript #jquery

Praca ogólnie jest spoko. Pracujemy w metodyce kanban, więc zupełnie bezstresowo. Jak nic nie wpadnie, to można się opierdzielać. Z jednej strony fajnie, ale czasem czuję, że się nie rozwijam. Jeśli chodzi o zarobki, to raczej nie mam szans na więcej niż 5k.

Gdybym został programistą, to bym musiał zaczynać od juniora. Na jakie zarobki mogę liczyć jako junior? Po jakim czasie awans na mida? Jakie zarobki jako mid?

Czy praca programisty jest trudna? Czy praca w metodyce agile jest stresująca?

Myślę, że pójdę w Pythona, bo już trochę znam ten język. Lepiej pójść w #webdev czy w #machinelearning ? Co proponujecie?

#kiciochpyta #programowanie #programista15k #pracbaza #korposwiat

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 10
@AnonimoweMirkoWyznania machne learning to statystyka dla niestatystykow.
Powiem szczerze całe to ML to jedne wielkie oszustwo i prędzej czy później przejdzie to w "statystykę".
Jeżeli fascynuje cię analiza tj. Wyciąganie wniosków z danych to idź w ML

Jeżeli jesteś bardziej techniczny (taski, tickety, bugi, optymalizacja software) to developerka
@AnonimoweMirkoWyznania wróżenie z fusow, ani miasto ani nic. Devops brzmi dobrze dla kogos z taka przeszloscia, potencjalne zarobki sporo wieksze, wszystko zalezy jak dobrze ogarniesz temat. Praca w agile dla mnie jest wkurzajaca. Praca programisty w zaleznosci od zadania ma zerowy lub over 9000 poziom trudnosci
OP: @rawilson @bogobojny_trans