Wpis z mikrobloga

W listopadzie zwracałem w Bershce zamówienie składające się z dwóch paczek. 29 listopada dostałem potwierdzenie zwrotu należności (za każdą paczkę oddzielnie). Tego samego dnia dostałem przelew za jedną z nich, za drugą nie mam do dzisiaj. 7 grudnia kontaktowałem się mailowo, odpisali, że dziękują za zaufanie i zajmą się sprawą. No i się nie zajęli. Dzwoniłem do nich 12 lub 13 grudnia, konsultanka odpowiedziała, że pracują nad tym, ale z racji weekendu jest opóźnienie. Obiecała, że do końca tygodnia problem zostanie wyjaśniony. Nie został. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Próbowałem dodzwonić się 19 i 20 grudnia na infolinię, ale była niedostępna. Napisałem dzisiaj kolejnego maila. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
#prawokonsumenckie #prawo #bershka
  • 4