Wpis z mikrobloga

Cześć, jest tu jakiś #studentprawa ?
Potrzebuje informacji dotyczącej zwrotów towaru zakupionego przez neta. Sprawa wygląda tak że zamówiłem na pewnej stronie zestaw rozrządu do samochodu który okazało się że jest pasujący do wersji poliftowej mimo iż w opisie produktu podany jest rocznik i konkretny silnik mojego samochodu. Główny problem jest w tym że rozrząd leżał w garażu i minął już 14 dniowy okres na zwrot bez podania przyczyny.
Dzwoniąc do sklepu napotkałem bardzo niemiłego pana od którego dowiedziałem się że jest to moja wina że zamówiłem zły bo powinienem sobie sam sprawdzić czy będzie on pasował do mojego auta (na stronie produktu jasno i wyraźnie widać że ma on pasować) i że oni nie przyjmą zwrotu bo minęło już 14 dni.
Dodatkowo powiedział że oni gdzieś na stronie mają zapis że nie biorą odpowiedzialności za to co pisze w opisie i że to że jest podane że pasuje do danego auta wcale tego nie musi oznaczać (W regulaminie nie ma takiego zapisu a dodatkowo znalazłem zapisy że są to prawdopodobnie niedozwolone klauzule) Cytat ze strony: "Za błędy w oprogramowaniu TEC DOC - dobór części z którego licencji korzystamy, firma JJteam Jacek Jakubowski ( Motoszef.pl ) nie ponosi odpowiedzialności."
Czy w takim przypadku mogę reklamować produkt jako niezgodność towaru z umową, lub w jakikolwiek inny sposób?
#prawo #zakupy #reklamacja
morfeuszNo1 - Cześć, jest tu jakiś #studentprawa ? 
Potrzebuje informacji dotyczącej...

źródło: comment_qxTwRzy5PVqTOU68QjrWlbloMz8B0oSP.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@morfeuszNo1: "przespalem 14 dni zwrotu" xd teraz tylko adwokata brac zeby wywalczyl te twoje 280 zl najpierw rzecznik praw konsumenta. TO TAK JAK JA BYm oddal telewizor po miesiacu bo mi niepasuje do salonu - k0rwa jali dzban.
  • Odpowiedz
@samuraj24: Na prawdę porównałeś niepasujący rozrząd w samochodzie do telewizora niepasującego do pokoju? Czy przy tym telewizorze też miałeś informację że będzie pasował do twojego pokoju? Idź próbować być śmiesznym gdzie indziej.
  • Odpowiedz