Aktywne Wpisy
rales +207
#ralesnatinderze <-- tag do obserwowania
EDYCJA 4
Dziewczyna nr 30 (spotkanie pierwsze i drugie)
Zgodnie z założeniami, obiecałem sobie, że tym razem podejdę bardziej jakościowo. Mniej dziewczyn przesuwałem w prawo, jeżeli w konwersacji widziałem, że druga strona odpisuje bez chęci czy zainteresowania, to nie ciągnąłem, tylko usuwałem parę lub przestawałem dalej pisać.
Nr 30 mieszka ok. 80 km ode mnie. Zesparowało nas przypadkiem, gdy przejeżdżałem obok jej miejscowości. Nie zaprosiłem jej na
EDYCJA 4
Dziewczyna nr 30 (spotkanie pierwsze i drugie)
Zgodnie z założeniami, obiecałem sobie, że tym razem podejdę bardziej jakościowo. Mniej dziewczyn przesuwałem w prawo, jeżeli w konwersacji widziałem, że druga strona odpisuje bez chęci czy zainteresowania, to nie ciągnąłem, tylko usuwałem parę lub przestawałem dalej pisać.
Nr 30 mieszka ok. 80 km ode mnie. Zesparowało nas przypadkiem, gdy przejeżdżałem obok jej miejscowości. Nie zaprosiłem jej na
Kryspin013 +151
Kiedy twoją jedyną cechą osobowości jest błona dziewicza...
#najka #bekazprawakow #neuropa #heheszki #bekazkatoli
#najka #bekazprawakow #neuropa #heheszki #bekazkatoli
#gamedevdlanormictwa czyli wytłumaczenie jak działają różne mechaniki z gier
Na początek coś prostego. Jak to się dzieje że kółko toczy się po platformie i nie spada?
Symbole graficzne użyte w przykładzie:
zielone kwadraty - Box Collider2D czyli kształt obiektu dzięki któremu można wykrywać kolizje z innymi obiektami
zielone kółka - to samo co wyżej tyle że okrągłe
czerwona linia - linia od transformu koła do transformu obiektu z którym koło się styka. Transform to pozycja i rotacja obiektu w przestrzeni świata gry.
niebieski promień - kierunek w którym są aplikowane siły fizyczne koła
Jak to działa?
Kółko wykrywa obiekt z którym się styka i w zależności od tego jaki collider jest do niego dołączony to siły są aplikowane w tym kierunku. Jeśli wykryty obiekt ma collider w kształcie koła to nasze koło jest pchane w kierunku transformu obiektu.
Jeśli wykryty obiekt jest kwadratem to koło jest pchane w przeciwnym kierunku transformu wykrytego obiektu.
Ale to nie wszystko to co napisałem wyżej wciąż nie powoduje że kółko zacznie się toczyć a jedynie dociska koło do innych obiektów.
Kołu trzeba nadać jeszcze kątowego przyspieszenia czyli zacząć obracać obiekt niewidzialną dźwignią, dokładnie tak samo jakby pedałować monocykl.
#gry #ciekawostki #gamedev
Łap plusa( ͡° ͜ʖ ͡°).