Wpis z mikrobloga

#worldofwarcraft

Siemka,
jestem nowy w WOW, parę dni temu stworzyłem postać w Alliance na serwerze Trollbane, mam teraz 35 lvl i w miedzy czasie się trochę edukowałem i podejrzewam, że mój wybór serwera na oślep nie był dobrym zagraniem. Pytanie czy warto zacząć od nowa np. na Silvermoon? Nie chcę grać na martwym serwerze. Wiem, że jest cross realm i ciągle na Trollbane widuję graczy z innych serwerów ale czy w dalszym etapie gry serwer na jakim się gra nie będzie odgrywał coraz większej roli? Nie chce poświęcac czasu na lvlowanie na martwym serwerze.

Proszę doświadczonych mirków o poradę :)
  • 15
@nairoht: @defacto:
Dzięki za odpowiedź. Nie wiem też jak ocenić czy trollbane jest martwy, jak patrze na stronce ze statami serwerów to jest to połączenie paru serwerów, które chyba nie były popularne, w wow pokazuje niby że populacja jest High, ale rozumiem że Slivermoon to jest topowy serwer i w porównaniu z innym, czy też z trollbane nie jest martwy na pewno?
@Aven: Silvermoon jest popularny ale tylko w śród Ally, nie trzeba chyba tłumaczyć czemu, nie spotkasz tam praktycznie żadnego gracza hordy z którym można powalczyć na war modzie. Według mnie lepiej wybrać serwer gdzie frakcje ze sobą konkurują.
@defacto: @Piotrp7: Gdzie znajdę dane odnośnie serwerów, które są najbliżej prawdy?

@defacto: I pytanie czy 35 lvl w godzine to tylko taka przenośnia czy serio tak szybko można wbić? Te 35 lvl to tłukłem parę dni wieczorami...
@Piotrp7: Dzięki
@NoKappaSoldier73: #!$%@?, teraz się głowię gdzie mam grać, nie chce znowu #!$%@?ć sprawy na stracie :P Niby zacząłem parę lvl na Silvermoon ale znowu słyszę tu że może to nie do końca dobry wybór bo serwer jednostronny