Wpis z mikrobloga

Może to oczywiste, ale pierwszy raz się spotykam, aby tak sprawa została rozwiązana. Otóż jakoś miesiąc temu kupiłem bilet na #pkp przez #skycash i miałem wrażenie, że nie został zakupiony (dużo tak kupuje przez co mi się pomyliło z innym biletem w apce), a tutaj pociąg jedzie już, zaraz przyjedzie, więc kupiłem drugi. Po kilku minutach się okazało, że tamten jednak został normalnie zakupiony i mam dwa.
Skycash poleca napisanie reklamacji do pkp, co też zrobiłem, przedstawiłem dowody pomyłki i zrzuty ekranu z telefonu.
Właśnie dostałem maila od pkp, że zwrócą pieniądze za bilet. Nie spodziewałem się, że zadziała ( ͡º ͜ʖ͡º) niby tylko 14 zł ale jednak zawsze pieniądz.
#czujedobrzeczlowiek #reklamacja
  • 3
@Fevx: Kurde.. Mam właśnie podobną sytuacje, tylko chodzi o parkowanie. Polecili mi zwrócić się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta ( ͡° ͜ʖ ͡°)