Wpis z mikrobloga

Nie polecam zakupów w sklepie @morele_net , to nie jest poważna firma.

W piątek postanowiłem zamówić słuchawki Beyerdynamic Byron BT, wszedłem na ceneo, okazało się, że zdecydowanie najtaniej (ok.60zł taniej niż gdzie indziej) jest w sklepie morele.net. No spoko, widzę, że oferta oznaczona jako promocja, akurat się trafiło, kupuję. Zamówiłem, zapłaciłem, widziałem, że po moim zakupie została jeszcze jedna sztuka.

Po południu tego samego dnia dostałem telefon, że niestety mojego produktu nie ma na magazynie (wtf?), dostałem zapewnienie, że nie wiadomo kiedy będzie, ale raczej nie w najbliższym czasie i że mam tylko opcję wybrania innych słuchawek, albo anulowania zamówienia, (wtedy nie zdawałem sobie sprawy z moich praw jako konsumenta, że mogę też wymusić na nich wysyłkę, mają na to 30 dni), więc anulowałem zamówienie, słuchawki kupiłem w innym sklepie.

Wczoraj z ciekawości wszedłem na stronę sklepu i zobaczyłem, że w sklepie nagle cudownie odnalazły się 2 pary tych samych słuchawek czyli tyle, ile było na stanie w momencie zamawiania, tylko, że już w regularnej cenie.

Czyli wnioskuję, że słuchawki cały czas były, a sklep pomylił się w wysokości promocji (może zamiast 3% ktoś wstukał 30%) postanowił potem odwalić całą tą szopkę z telefonami, okłamywaniem klienta o braku słuchawek na magazynie, zmianami ceny, zmianami dostępności w systemie, żeby zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych i stracić rigcz (kupiłem po 213zł, teraz są jakoś za 280zł). Firma zdecydowanie powinna zmienić logo na nosacza i nazwę na morelex.
#zalesie #morele #januszebiznesu #gownowpis #afera #zakupy
  • 3
Cześć @To_jest_dramat na wstępie chciałabym Cię bardzo przeprosić, za zaistniałą sytuację. Codziennie (nawet kilka razy na dzień), aktualizowane są stany magazynowe. Gdy zamówiłeś słuchawki, okazało się, że niestety nie mamy ich na stanie w magazynie z tego względu poinformowaliśmy Cię o ich braku. W razie pytań, pisz śmiało w wiadomości prywatnej, postaramy się odpowiedzieć na wszelkie Twoje zapytania ;)