Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@cypo: raczej tak, odtatnio jak podlinia ryanair przesunela lot o ponad 2h, to zwrócili kase, więc myślę, że tutaj kwiatków nie będzie.
@nexpo dzięki, przetestuję ich autobus zamiast pociągu na własną rękę. Jeszcze tylko nie wiem, czy składać reklamację przez lot, czy oddelegować firmie. Skłaniam się ku temu drugiemu, bo boję się jak ich dział reklamacji działa.
@cypo jaki jest sens brać firmę i tracić przez to kasę z około 50% odszkodowania skoro reklamacja polega na tym że wysyłasz reklamacje do linii, następnie jeśli będzie odmowa lub brak odpowiedzi to wypełniasz wniosek ULC, wysyłasz go i czekasz, może nawet rok, ale wtedy ULC załatwia wszystko za ciebie

Oddając sprawę firmie także wypełniasz wniosek tylko że jakiś ich, a potem oni i tak składają za ciebie wniosek do ULC, przy