Wpis z mikrobloga

@WatahaSzklanychWazek0: mieszkam i pracuję w Wiedniu od kilku lat i powiem Ci, niby spoko, ale wśród miejscowych spotkasz tu ludzi, którzy myślą że są najzajebistsi na świecie, że są narodem wybranym i mieszkają w krainie mlekiem i miodem płynącej, a ty polaczku marny całuj nas w stópki za przywilej mieszkania tu, człowieczku ze wschodu. To nie tylko moja opinia. Jak jesteś imigrantem z takiego elitarnego kraju jak Francja, UK, USA czy
Pewnie że tak miałem. Pracowałem dla dwóch Austriaków. Jeden kazał nauczyć mi się niemieckiego, najlepiej, abym uczył się od wiedeńczyka - bo dialekt prestiżowy. Naród #!$%@?ów i nic tego nie zmieni. Na tych z zza bloku wschodniego patrzą jak na podludzi. Nic od '39 się nie zmieniło. Można spotkać spoko ziomków, ale generalnie rodowici traktują Słowian jak gorszy sort - i pomysleć, że gdyby nie USA i wstawiennictwo zachodu w połowie lat
@sd32ds3eew23 @Szturmierz oboje byście się ogarnęli bo początkowo sensownie a potem to wykopek wychodzi.
@Szturmierz karmisz trola i wdajesz się w pyskówkę, po co. To że sd32 wyciąga wnioski z tyłka to widać. Mało to ludzi dobrze wykształconych, znających język i dobrze zarabiających ma podobne odczucia? Niestety jakaś część tego społeczeństwa niezależnie od kraju (bo to samo mówią ludzie o Anglii, Niemczech, Francji itd) traktuje imigrantów z wyższością, jak u nas spora
@bogobojny_trans: @Szturmierz: @sd32ds3eew23: @pmez: Mieszkałem we Francji i mogę potwierdzić, że traktują nas jak robaki.

Ludzie na tym samym stanowisku #!$%@?ąc się zarabiali o wiele więcej niż ja (to nie była praca fizyczna), a jak poszedłem po podwyżkę bo robię za trzech, a pozostali się obijają to otrzymałem informację, że mam cicho siedzieć i, że jak mi nie pasuje to się mogę deportować z powrotem do swojego ZSRR
@yale
@pmez