Wpis z mikrobloga

kupiłem sobie moje pierwsze w życiu #bmw (i tutaj mówię, że na bank nie ostatnie, bo ta jakość, ten pęd, ta wygoda. :) Ale nie o tym chciałem...
Ja pierdzielę. W tym aucie kierunkowskazy po prostu nie działają! Ciskasz za słabo = poczujesz opór, a nie włączy się, za mocno, to nie odskakuje po skręcie kierownicą (bo zamaszysty ruch kołem kierownicy trzeba zrobić, by odbiło) etc. W poprzednim egzemplarzu (jeździłem testowo) było identycznie, tylko czasami przy mocnym przełączeniu manetki od kierunkowskazów one się losowo nie włączały w ogóle... I tu moje pytanie: gdzie się dolewa olej do kierunkowskazów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak serio, ilu z was nie używa kierunkowskazów, bo nie ma mózgu i uważa, że to fajne, a ilu z uwagi na to, iż po prostu nie działają? :) Czy są tacy co w ogóle używają? :) (tak, używam, ale jest to mega uciążliwe)
#bmwsorka #bmwspam
  • 11
@tomeq: o jakim konkretnie BMW mówisz? BMW w pewnym momencie zmodyfikowało mechanizm działania kierunkowskazów (lekkie dotknięcie bez "przełamania" oporu pozwalało na pojedynczy sygnał lub potrójny, w zależności od ustawień komputera).
@hyperlink masz rację z tą 7 zapomniałem o niej, w e60 delikatny skręt kierownicy powoduje odbicie, w e46 należy wykonać sporo większy skręt, przeszkadza to szczególnie na niewielkich rondach.
@hyperlink tzn. kirunki odbijają działają prawidłowo, miałem na myśli, przy włączeniu kierunkowskazu w bmw e46 należy wykonać aporo większy promień skrętu kierownicy aniżeli w bmw e60
@miwex: wiem co miałeś na myśli, ale nie rzuciło mi się to jakoś w oczy. Tak jak pisałem wyżej, problem z odbijaniem kierunków w E46 doświadczyłem tylko w jednym egzemplarzu, w którym na bank było coś grzebane.
@tomeq: Wg mnie trochę jest to kwestia przyzwyczajenia, bo inaczej nieco chodzą niż w innych samochodach.
Lekki ruch - 3x mrugnięcie, ale manetka powraca od razu do swojej pozycji
Mocniejszy ruch - miga do wyprostowania kierownicy, manetka pozostaje przesunięta dopóki miga kierunkowskaz