Aktywne Wpisy
Kasahara +96
Depresja trójboisty
Nie jestem osobą, którą by kiedykolwiek się żaliła; mimo, że większość mojego życia była pod górkę. Tytułem też nie chce obrażać osoby zmagających się z o wiele poważniejszymi problemami, przy których moje to pikuś.
Ano ale co się stało?
Z znowu wylądowałem w szpitalu. I to po raz kolejny właściwie nie w związku z powikłaniami tego co robię. W poniedziałek córka przyniosła jelitówkę, jak to dzieciak nie spał człowiek cały
Nie jestem osobą, którą by kiedykolwiek się żaliła; mimo, że większość mojego życia była pod górkę. Tytułem też nie chce obrażać osoby zmagających się z o wiele poważniejszymi problemami, przy których moje to pikuś.
Ano ale co się stało?
Z znowu wylądowałem w szpitalu. I to po raz kolejny właściwie nie w związku z powikłaniami tego co robię. W poniedziałek córka przyniosła jelitówkę, jak to dzieciak nie spał człowiek cały
Cześć, co myślicie o motocyklach do 125cm3 na kat.b myślałem nad czymś co przypomina typowego ścigacza typu cbr125, moto głównie do jazdy po mieście z i do pracy ale również do przejżażdzek dla przyjemności i sprawdzeniu czy w ogóle jazda motocyklem mi leży a jeśli tak to na przyszły sezon zrobić kat A i kupić coś większego, nie jestem jakoś wysoki bo mam ok 175cm #motocykle #motocykle125 #bojowka125cc #motoryzacja
Kończyła mi się umowa w styczniu, poszłam do punktu zapytać o warunki, ale nie podpisałam umowy bo #!$%@?Ł WAM SIĘ SYSTEM ¯\_(ツ)_/¯. Zapytałam jednak, czy jak nie podpiszę umowy na czas to czy wyłączą mi neta albo czy wzrośnie mi rachunek. Pan poinformował mnie, że z automatu przedłużają umowę na pół roku na tych samych warunkach.
Sprawdzam dziś fakturę: 221 złotych zamiast 79,00. Mam ustawione płacenie z automatu, więc nawet nie sprawdziłam faktury za wcześniejsze miesiące.
Macie odrobinę rigczu w tym Orange? Już drugi raz wasz pracownik wprowadził mnie w błąd (wcześniej oszukaliście mnie, że mogę zrezygnować z pakietu tv).
Tata miał tak samo w Plusie, dzwonili non stop z ofertami, a może internecik, a może kuleczki analne, ale jak trzeba było przedłużyć umowę, to nikt nie zadzwonił i oczywiście nie płacił promocyjnej stawki, tylko normalną fakturę bez "rabatu".
Konsultantów w salonach nie ma co słuchać, bo każdy powie co innego. A żadnego dowodu na ich słowa nie ma.
Na
@PepeXD: ale przy rozmowie obsługowej i tak u żadnego operatora w niczym to nie pomoże, to sytuacja taka sama jak opisana w salonie, można najwyżej dostać coś na przeprosiny. Co innego rozmowa sprzedażowa i błąd podczas przedstawiania warunków, tutaj można składać pełnoprawną reklamację.
@krave: Aktualnie tutaj udziela się to konto @OrangeEkspert
Natomiast to co ci zrobili jest PRAWDOPODOBNIE niestety zgodne z prawem. Przestaly obowiazywac znizki i promocje, zostala gola kwota do placenia.
Aczkolwiek ja bym na twoim miejscu skladal reklamacje, poniewaz jest to celowe dzialanie pracownika na niekorzysc klienta. To jest slowo vs slowo, ale zapewne jest szansa odnalezienia w logach kto i kiedy sie logowal nakonto twoje w orange.
Ale personalnie wiem który to pan
@troloking sprawdzę o ile nie spalę tego #!$%@?łka do jutra
@krave: Kiedyś tak było ale orange dostał karę za te praktyki i zmienili to. Od chyba 4 lat podczas podpisywania umowy wybierasz co ma się stać po jej zakończeniu. Koleś założył że wybrałaś opcję z przedłużeniem. Bez systemu nawet nie miał wglądu w warunki. Znajdź swoją umowę i pokaż co tam jest napisane, pewnie jej nawet
Mógł powiedzieć, że bez dostępu do systemu nie ma pojęcia zamiast kłamać
Ale mnie też kiedyś wprowadzili w błąd w Marino i to 2 razy (mówiąc, że
Pewnie jakiś rabat albo pakiet promocyjny się skończył. Sprawdzić nie mieli jak bo przecież nie działał system.
Dobrze, że coś mnie tknęło i się upewniłem. Oczywiście płaciłbym za oba.
Nie było nic lepszego w moim bloku