Wpis z mikrobloga

Zostałam oszukana przez @orange_polska w punkcie obsługi klienta w Marino #wroclaw - nie polecam
Kończyła mi się umowa w styczniu, poszłam do punktu zapytać o warunki, ale nie podpisałam umowy bo #!$%@?Ł WAM SIĘ SYSTEM ¯\_(ツ)_/¯. Zapytałam jednak, czy jak nie podpiszę umowy na czas to czy wyłączą mi neta albo czy wzrośnie mi rachunek. Pan poinformował mnie, że z automatu przedłużają umowę na pół roku na tych samych warunkach.
Sprawdzam dziś fakturę: 221 złotych zamiast 79,00. Mam ustawione płacenie z automatu, więc nawet nie sprawdziłam faktury za wcześniejsze miesiące.
Macie odrobinę rigczu w tym Orange? Już drugi raz wasz pracownik wprowadził mnie w błąd (wcześniej oszukaliście mnie, że mogę zrezygnować z pakietu tv).
  • 28
@krave: mogłaś doczytać w umowie, co dzieje się po okresie umownym...
Tata miał tak samo w Plusie, dzwonili non stop z ofertami, a może internecik, a może kuleczki analne, ale jak trzeba było przedłużyć umowę, to nikt nie zadzwonił i oczywiście nie płacił promocyjnej stawki, tylko normalną fakturę bez "rabatu".
Konsultantów w salonach nie ma co słuchać, bo każdy powie co innego. A żadnego dowodu na ich słowa nie ma.
Na
Na infolinii przynajmniej ma się nagranie i można się jakoś bronić.


@PepeXD: ale przy rozmowie obsługowej i tak u żadnego operatora w niczym to nie pomoże, to sytuacja taka sama jak opisana w salonie, można najwyżej dostać coś na przeprosiny. Co innego rozmowa sprzedażowa i błąd podczas przedstawiania warunków, tutaj można składać pełnoprawną reklamację.
@krave: Weź sobie pakiet od nich to ci zrobią korektę. Te 6 miesięcy to masz chyba na nieokreślony i płacisz hajsy xD Każda ISP to ci zrobi. Moim rodzicom tak zrobili to teraz mają jeszcze TV i taniej niż płacili. Na zwykłym BSA i tak nie ma żadnego wyboru albo oni albo inni na ich liniach.
@Charczoncy_wuj: @krave: http://www.rp.pl/Konsumenci/302069959-30-mln-zl-kary-dla-Orange-za-bezprawne-przedluzanie-umow.html

Natomiast to co ci zrobili jest PRAWDOPODOBNIE niestety zgodne z prawem. Przestaly obowiazywac znizki i promocje, zostala gola kwota do placenia.
Aczkolwiek ja bym na twoim miejscu skladal reklamacje, poniewaz jest to celowe dzialanie pracownika na niekorzysc klienta. To jest slowo vs slowo, ale zapewne jest szansa odnalezienia w logach kto i kiedy sie logowal nakonto twoje w orange.
Pan poinformował mnie, że z automatu przedłużają umowę na pół roku na tych samych warunkach.


@krave: Kiedyś tak było ale orange dostał karę za te praktyki i zmienili to. Od chyba 4 lat podczas podpisywania umowy wybierasz co ma się stać po jej zakończeniu. Koleś założył że wybrałaś opcję z przedłużeniem. Bez systemu nawet nie miał wglądu w warunki. Znajdź swoją umowę i pokaż co tam jest napisane, pewnie jej nawet
@krave: podpisując umowę z Orange już na starcie deklarujesz czy po zakończeniu decydujesz się na automatyczne przedłużenie o 6 miesięcy (gwarancja zachowania ceny) czy na czas nieokreślony (brak takiej gwarancji). Być może z powodu awarii systemu, albo tego że nie wiedziałaś co zaznaczyłaś ~2 lata temu doszliście do błędnego założenia, że w grę wchodzi opcja A.
Ale mnie też kiedyś wprowadzili w błąd w Marino i to 2 razy (mówiąc, że
@krave pracowalem w takim salonie wiec mase takich umow przerobilem. Umowa przechodzi na czas nieokreslony z miesiecznym okresem wypowiedzenia, ale na umowie masz wpisane przez ile miesiecy masz jakies znizki i bonusy.
Ogólnie sprawa wygląda tak, że przedłużając umowe dostajesz rabaty(zależy na co się z nimi ugadałaś), a po przejściu umowy na czas nieokreślony tracisz je wszystkie, pewnie stad podwyższony rachunek.
@FilozofujacaCalka: Bo np. w T-mobile na infolinii możesz widnieć jako osoba upoważniona na poziomie właściciela firmy, że możesz wymawiać i zawierać nowe umowy, a w salonie konsultant półdebil mówi ci że nie ma cie w systemie, a dzwonienie na infolinię jest bez sensu bo oni majo inny system i tracisz 3h #!$%@?ąc wszystkich po kolei, aż po dorwaniu asystenta firmy udaje się to załatwić bez powtórnego podpisywania papierów xD