Wpis z mikrobloga

W ogóle to ogarnął mnie egzystencjalny smutek, gdy znów przypomniałem sobie ŚGK i klasę, jaką reprezentował na rynku prasy komputerowej. Dzisiejsze czasopisma nie nadają się nawet do wytarcia tyłka. Cały świat, k, kretynieje w takim tempie, że już nawet brakuje czasem mocy na utrzymanie jakiejś niszy/rezerwatu dla starych pryków ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@kurp: o jaaaaaa. Dej mam horom curke!
Była jeszcze seria przygodowych gier paragrafowych, nie pamiętam jak się nazywała. Podróże w czasie czy coś w tym stylu. Były określone zasady, np nie można było nikogo zabić itp. Na wakacje zawsze braliśmy...
Cały świat, k, kretynieje w takim tempie


@kurp: Tutaj pełna zgoda, ale 32-stronicowa "książka" i do tego paragrafowa to nie jest nic ambitnego, pewnie na 5 minut zabawy. Z cyklu "nie znam się, ale się wypowiem", bo nigdy czegoś takiego nie miałem w rękach.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Bethesda_sucks: Dreszcz akurat jest naprawdę spoko, gra się w to ładnych parę godzin, masz łącznie około 300 "paragrafów" co przekłada się na sporą ilość lokacji, ba - sam labirynt ma kilka wersji wyglądu (w zależności od kilku punktów kluczowych plus wydarzenia, które zmieniają geografię), więc jest replayability factor (wiem, bo rysowałem mapy na papierze milimetrowym), do tego jest... trudny, naprawdę, jak grasz uczciwie, to szans na zwycięstwo masz może z 15%,
@kurp co konkretnie masz na myśli oprócz swojej nostalgii? Pytam serio, bo ja mam wrażenie że rynek czasopism komputerowych prawie nie istnieje, a specyfika się nie zmieniła przynajmniej od kilku lat.