Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Drogie Mirki i Mirabelki, po czym poznać przemoc emocjonalną w związku?
Moi starzy mi popsuli mój mózg, jestem po studiach, pracuję i dalej z nimi mieszkam, ale o tym napisze później. Ogólnie mój ojciec jest książkowym przykładem narcyza a moja matka przez 20 lat pozwalała mu robić co tylko chciał bez żadnych konsekwencji. Zawsze matka stawała po jego stronie żeby tylko był "spokój" w domu. Broń Boże żebym przy kimś znajomych psiknęła chociaż 1% o tym co mój ojciec robił, zaraz była poważna rozmowa że "jak to wygląda", "tak się nie robi", "co oni sobie pomyślą". Całe moje dzieciństwo było wpajane mi poczucie winy za praktycznie byle co.

Nie mam absolutnie żadnych wzorców normalnego związku. Z moim obecnym niebieskim jestem już ponad 6 lat, rok temu poszłam na terapię i zaczęłam nad sobą i moimi relacjami pracować. Dopiero po terapii zaczęłam dostrzegać niepokojące rzeczy w mojej relacji z niebieskim i zdałam sobie sprawę że ciągle jestem w strachu. Zawsze kiedy robiłam coś co mu się nie podobało to musiałam się liczyć z odwetem z jego strony np. wyłączeniem telefonu lub zamknięciem się w mieszkaniu tak żebym nie miała możliwości z nim rozmawiać, takie coś trwało zazwyczaj tydzień lub dwa. Od 2-3ch lat trochę się to zmieniło, kiedy widzimy się w prawdziwym życiu, jest bardzo miły, czasami coś mi kupi, ogólnie jest super. Potem kiedy wracam do domu, dostaje SMSy/maile z dużą ilością przekleństw i wyzwisk, gdzie pisze żebym mu zwróciła kasę za to co mi kupił, zazwyczaj jest to wywołane czymś co zrobiłam kiedy się widzieliśmy irl. Zdarzyło mu się ze złości też niszczyć rzeczy przy mnie w agresywny sposób, np. rzucenie swojego telefonu na ziemie tak żeby się w nim ekran rozbił.