Wpis z mikrobloga

@JavaDevMatt:
Pan z filmiku wydaje się mega sympatycznym człowiekiem, widać, iż gry są tego Pana pasją.
Wiem, że pewnie mam głupie propozycję pytań, ale mam tylko takie pomysły:
- Co jest najtrudniejsze w robieniu gier?
- Pytanie o narzędzia (język tworzenia gier, czy jakiś silnik, czy własny silnik), jakie programy do robienia grafiki i takie tam. Jakie programy do wspomagania (coś typu trello, KanbanFlow), czy tam jakieś inne programy.
- Ile
@JavaDevMatt:

Moje pytania:

1. Co tu robisz ze mną? Przecież mógłbyś robić 10 lepsze rzeczy.
2. Jaki game dev był kiedyś a teraz?
3. Co udało Ci się najbardziej #!$%@?ć/zrobić z sukcesem w grze?
4.Skąd ksywka Sos? Dobra to tylko taki mały żarcik :) hehe
5.Gdybyś dziś zaczynał swoją przygodę z game devem od czegoś byś zaczął?
6. Jak zarabiać i się nie narobić? Da się? Wbrew pozorom jest to poważne
@JavaDevMatt: daj znać jak bedzie.
1Ja bym zapytal o to jak duzy powinien byc pierwszy projekt i ktory z kolei projekt powinnismy wydac.
2. Co zrobic zeby nie przerwać projektu w polowie?
3. Jakie bledy popelnia sie bedac poczatkujacym?
4. Czy dzisiaj maly deweloper ma szanse sie wybic czy potrzeba szczescia jak bylo u sosa z tpb?